Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af master
Kæresten & jeg står i den situation at vi skal ha' et nyt fjernsyn. Jeg har fået overtalt hende til '55 tommer. Først hed budget ca. 10.000 og Samsung med S7 serien. Efter lidt tid søgen, så er jeg begyndt at overveje et OLED skærm kraftigt! Det er selvfølgelig også et helt andet prisleje. Lige nu kører Power jo med deres tilbud på '55 modellen, som de fleste herinde er oppe og ringe over. Men jeg tænker der ikke går længe før priserne bliver presset helt i bund når markedet bliver større/andre producenter melder sig på banen. Så hvis jeg skulle investere i fx. LG 55' B6 som Power har til 18.000 inkl. tilbudrabatten. Hvad skulle være den største grund til det? Jeg værdsætter billedet højest.
Af Simon R.
NickerB skrev:Power tilbyder ikke længere 10% på deres LG OLED TV.
Har lige prøvet at lægge i kurv og bruge koden - det virker da stadig?
Af jens.melhede
Jeg kan også få 10%, men har nu 4 gange (via 2 browsere og både mastercard samt paypal) forsøgt at betale de 27k for et 65", men power siden er fejlen hver gang i betalingen. Har skrevet til kundeservice og dokumenteret min rabat på 10%, hvis nu de fjerner rabatten imorgen (idag).

Tager nok også forbi en butik imorgen (idag lørdag) for at sikre mig tv'et.
Af jens.melhede
I princippet ja, men de 2 OLED modeller er IKKE mærket med 10% rabat (der står udvalgte modeller). Rabatten bliver dog heldigvis trukket fra 65'eren når man indtaster TV10 i rabatfeltet og det er lykkedes mig at bestille med et andet kort (Banken havde en ukorrekt blokering på mit mastercard). Nu afventer jeg ordrebekræftelsen i min indbox :-)

Det bliver så fedt: nyt hus, ny kone, nyt job og nu nyt OLED TV :-)
Af lennon
master skrev:Kæresten & jeg står i den situation at vi skal ha' et nyt fjernsyn. Jeg har fået overtalt hende til '55 tommer. Først hed budget ca. 10.000 og Samsung med S7 serien. Efter lidt tid søgen, så er jeg begyndt at overveje et OLED skærm kraftigt! Det er selvfølgelig også et helt andet prisleje. Lige nu kører Power jo med deres tilbud på '55 modellen, som de fleste herinde er oppe og ringe over. Men jeg tænker der ikke går længe før priserne bliver presset helt i bund når markedet bliver større/andre producenter melder sig på banen. Så hvis jeg skulle investere i fx. LG 55' B6 som Power har til 18.000 inkl. tilbudrabatten. Hvad skulle være den største grund til det? Jeg værdsætter billedet højest.
Der er to gode grunde.

1 : - billedet
2 : - billedet
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
jens.melhede skrev:Det bliver så fedt: nyt hus, ny kone, nyt job og nu nyt OLED TV :-)
Det er alt for mange simultane variationskilder til at kunne bestemme med sikkerhed, hvad det er for en faktor der kommer til at gøre dog lykkelig ;)

Tillykke. Med det hele.
Af Bond
Jeg er meget tæt på at købe en B model 65", men hvad nu hvis man fik et super super tilbud på en E6V 65" model i stedet. Spørgsmålet er så, hvad er så en super skarp pris? og set i forhold til B6V65's nedsatte pris? Og er E6V det bedre hvis man er lige glad med 3D og soundbar. Syns faktisk designet er pænere på E6V.
Af revorge
Så har jeg fået en ordrebekræftelse og faktura på 55" B6 til 17.999kr, samt mundtligt fået afvide (da de bed mig ringe for at bekræfte leveringsadresse), at mit tv skulle være på lager fra på mandag, så jeg kunne forvente at modtage det i løbet af den kommende uge....

- Kan se, at de efter jeg bestilte igår eftermiddags har fået tilføjet til banneret med rabatkoden: "Gælder ikke produkter der allerede er i vores Poweravis eller Powerweekend tilbud" - så ved ikke om folk der bestiller fremadrettet kan forvente at få de ekstra 10procent....
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 203