Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dake
Da jeg er begyndt at arbejde med to skærme på computeren vil jeg gerne supplere min udemærkede Dell Ultrasharp 2412M med en ekstra magen til.

I mangel på samme, så kunne jeg også være køber til to ens skærme med lignende egenskaber:
Helst 24"
16:10 format
IPS eller panel med lignende godt billede
Af Dake
Jeg kan se i annoncen her til højre, at nyprisen er noget lavere end jeg huskede at have slået den op til.
Så hvis du bor i nærheden af København og skærmen er flot uden pixelfejl eller ridser i panel/kabinet, så er jeg interesseret til en 1.000,- og ellers er jeg mere til blot at bestille en ny.
Af Dake
Fik du tjekket skærmen? Det er fint at du tager den med i weekenden og ellers kører jeg gerne en mindre tur i det sjællandske for at hente. Det primære er, at jeg gerne vil se den før jeg lægger pengene :)
Beklager. Der gik lige sommerferie i den. Der er ingen fejl på kabinet, så vidt jeg kan se. Desværre ser det ud som om, der er kravlet en tordenflue ind mellem fronten og panelet. Den sidder ca. i midten af skærmen lige nu. Jeg tror, at den er død.

Ved ikke om du stadig er interesseret? Har sendt dig mit mobilnr. på privat.