Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Den model vi testede var ikke plaget af clouding i samme grad, men det ligner nu 55" modellen på de første billeder? Det er og bliver et lotteri med panelerne uanset hvilken model du køber.
Af Jetsonboy
Torben Rasmussen skrev:Den model vi testede var ikke plaget af clouding i samme grad, men det ligner nu 55" modellen på de første billeder? Det er og bliver et lotteri med panelerne uanset hvilken model du køber.
Er clouding noget man anser som en "fejl" som man skal reklamere over?
Af Havtaske
JanTheMan skrev:Har selv kig på det, men hvis det forsat er et problem som jeg frygtede når det ikke er bagbelyst panel, gider jeg ikke en gang at købe det.

Ak ja, 22.000,- og sådan en gang lort, utroligt at producenterne kan få lov at sælge det skidt, pris og kvalitet hænger åbenlyst IKKE sammen.

Ingen 2016 modeller i 65" har bagbelyst panel, lev med det, eller drop det og brug din returret hvis det er muligt.

Men tak for at du oplyser om din oplevelse med modellen.
Tror nu også det er 55" han har, og samme her for mig. Kan sige at der ikke er skyggen af clouding på mit (du kan også se mit billede i post 3), og er helt i den syvende himmel over tv'et :)
Af Nazu
gutter, det er 65 "

jeg har foresten købt 5 års garanti med til tvet og soundbaren(fra Sony center)

kan man få et nyt på garantien fordi jeg kommer tilbage efter 2 dage eller skal jeg bruge fortrydelsenretten? hvis jeg nu kan det.

PS: I må gerne slette de indlæg hvor jeg linker senere, da jeg har rettet tråden i starten med de nye links der stadig duer =)
Af Nazu
det står der de har på deres hjemmeside. Jeg havde valgt at afhente varen da jeg ikke gad at døje med transport skader.

Jeg har også lige opdateret starten af tråden med nye links om natten.
Af janbau
Ked af høre at du har problemer med Sony XD 93 det ser ikke godt ud. Mit X85C som endda er 55 tommer har slet ikke så meget Clouding har kørt samme Test på min i lys og mørke og oplever slet ikke dette i så høj en grad.

Det må helt sikker være en bytter sådan skal det ikke se ud.
Af Nazu
Ja janbou, jeg er nede lige nu...gider ikke til at døje med det her. Må teste Marco polo en anden gang. Jeg vil tage ned til Sony center idag og vise dem billederne, så må vi se hvad de siger til det :((
Af DKMIK
Håber de bytter uden ballade, det må være en farbriksationfejl, meld endelig tilbage så vi ved hvor man kan købe, med god behandling.
Af Nazu
Vil jeg gøre DKMIK.

Torben, der må være en grænse hvor de også selv synes det er for meget clouding. Jeg ved ham der solgte tvet, sikkert butikschefen - han har også tvet bare i 55"....

jeg tager derned om 30min.....

Spørgsmålet er om de vil give mig en til bytte, fordi jeg melder tilbage allerede 2 dage efter, så kan det være de sender tvet til reparation. Nu må vi se....
Af mbm
Som jeg skrev så er returret klart det nemmeste...
Ingen spørgsmål.
Reklamation er ikke at foretrække når du er inden for returretten.
Jeg køre selv en reklamationssag pga clouding. Bleeding, banding. Der er nu gået 3 uger uden jeg har hørt noget.
Har så købt et andet tv i mellemtiden.
Af Nazu
Gode nyheder. Jeg mener han sagde:

under 100 timers brug og/eller 14 dage så kan det krediteres. Så er der bestilt et nyt :)

Nu det om jeg kan huske hvordan det var pakket hehe. De kommer og henter tvet.