Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterB
Hej alle sammen!

Jeg har for 2 dage siden modtaget min nye 40" M87 skærm og er fuldt ud tilfreds med den. Der er bare et lille problem...
Det lader til at foden til skærmen enten er skæv eller skævt monteret og den er derfor ikke i vater og hænger med ca. 1-2 cm i venstre side.

Mit spørgsmål er om man selv kan løse problemet ved at justere på foden, om skærmen skal til service og om problemet er omfattet af DOA. (Har endnu ikke pillet ved den, da jeg først ville tjekke herinde).

Håber nogen kan hjælpe mig!
Af red_martians
Hvis du har bestilt den over internet har du uanset hvad 14dages retur-ret på elektronik.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
DOA er jo Dead On Arrival og det er din skærm jo ikke. Der er til gengæld mangler ved skærmen, som bør udbedres enten af forhandleren eller af Samsung selv. Jeg vil mene at Samsungs service partner kan fikse det on-site.
Af Langmack
DOA er jo Dead On Arrival og det er din skærm jo ikke.
Der er nogle producenter, som ikke tillader nogle fejl overhovedet inden for syv dage og alle de fejl bliver behandlet som DOA, uanset om varen er død eller har mangler.

Dermed ikke sagt at Samsung håndterer deres varer på samme måde, men man skal ikke altid hænge sig i forkortelsens betydning :)
Af PeterB
Har talt med forhandleren (og en barndomsven fra Infocare Service som har opkøbt Powermill, der har servicen på Samsung LCD TV'er) og alle fejl der kan være ved skærmen inde for 7 dage fra modtagelse (afhænger af producent), og som ikke skyldes transportskade, betragtes som DOA... Så Langmack er på rette spor.

Håber dette kan være andre til hjælp!
Af mhn
PeterB skrev:Det lader til at foden til skærmen enten er skæv eller skævt monteret og den er derfor ikke i vater og hænger med ca. 1-2 cm i venstre side.

Mit spørgsmål er om man selv kan løse problemet ved at justere på foden, om skærmen skal til service og om problemet er omfattet af DOA. (Har endnu ikke pillet ved den, da jeg først ville tjekke herinde).
Hej Peter.

jeg har netop opdaget at min m87 også er skæv - hvordan fik du det ordnet: on-site, retursendning eller kunne du selv justere det?

mvh
michael