Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af StoreSol
mbm skrev:Jeg kan ikke få HBBTV til at virke, nogle andre der kan?
Har ikke forsøgt endnu, skal man stadig downloade en app?
Af mbm
nej der er ingen dr app.
de andre TV jeg har haft hjemme kom der en besked frem på skærmen når man var på dr´s kanaler omkring HBBTV.
så skulle man bare trykke rød knap så kom man ind på dr tv.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du skal lige installere HbbTV appen og derefter aktivere HbbTV i TVets menu når vi taler Samsung Tv.
Af klondike
Kan i skrive noget om hvordan De nye samsung modeller er i forhold til input lag og hvis man skal bruge dentil PS4 / Xbox one spil.
Af polski12
Jeg kan godt går ind i sættings nå jeg køre hdr og nu skifter den selv nå jeg ser noget i 4k også fra nas :)
Af mbm
polski12 skrev:Jeg kan godt går ind i sættings nå jeg køre hdr og nu skifter den selv nå jeg ser noget i 4k også fra nas :)
Hvis du har HDR+ aktiveret?
Af mbm
Torben Rasmussen skrev:Du skal lige installere HbbTV appen og derefter aktivere HbbTV i TVets menu når vi taler Samsung Tv.
Kan ikke finde nogen app.
Kan slet ikke søge da den siger jeg ikke kan Connecte til samsung og Jeg skal opdatere.
Kører med nyeste 1111 og der er ingen opdateringer.
Af StoreSol
Søg efter en app i deres AppStore der hedder hbbtv, og så bare installer den og følg vejledningen, derefter er det den "Røde" knap, som du sikkert kender der bruges.

Har netop installeret den, og kan nu se den at hbb er tilgængelig på DR kanaler, mit antennesignal er dog nede, så kan ikke se om det virker :)
Af mbm
ja det var åbenbart deres server der var nede i går..
nu er det installeret og fungerer. tak.
Af polski12
Nogen ved hvad skal indstillinger være nå men har aktiver HDR+ tænker på farver osv eller skal men ik gøre noget :)
Af polski12
Torben Rasmussen skrev:Skifter den ikke selv til film-profilen i HDR?
Min skifter selv til hdr nå jeg ser noget i 4k
Af Turbo
polski12 skrev:Min skifter selv til hdr nå jeg ser noget i 4k
Det må være noget 4k HDR - den skal ikke skifte til HDR mode når du giver det noget 4k SDR :)