Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kk84
Samsungs førsteklasses Plasma-TV i 64' tommer. Lækker billedkvalitet, til både film, gaming og almindelig tv.
Tv' et er blevet mærket "Topanbefalings Award", her på FLATPANELS, og er stadig et tv i dag med høj billedkvalitet og hvad angår dybde i den sorte farve og gengivelse af hurtige bevægelser er det svært at finde et på samme niveau i den prisklasse.
TV' et er et jeg sælger og det er to og et halvt år gammel og i fin stand. Har sat det ned under halv pris, byd gerne ind hvis nogle skulle have interesse.
Er sat til salg for 8.500 kr.

(fik af vide jeg kunne sætte det til salg herinde - hvis der er en tråd med salg har jeg ikke kunne finde det)...
Af pkmadsen
Det kunne snart ikke være længere væk. Jeg bor ved Randers. Det bliver bøvlet med transport. O-O .
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Man skal aldrig sige aldrig. Mit Kuro blev hentet i Glostrup af en gut fra Aalborg. Hvor der er vilje er der vej. Og vi har masser af vej...
Af jng
Torben Rasmussen skrev:Man skal aldrig sige aldrig. Mit Kuro blev hentet i Glostrup af en gut fra Aalborg. Hvor der er vilje er der vej. Og vi har masser af vej...
Der er altid problemer på E45...
Af guld80
ælger satte prisen ned til 7.000kr på dba, og et par dage senere var annoncen væk, så gætter på at den blev solgt til 6.000-7.000kr, tror ikke sælger overvåger tråden, så du får nok ikke noget svar fra sælger selv.