Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Janbau
Kan du leve med dårlige betragtningsvinkler og lyse kanter på X85C?
Det er bare så du ikke bliver skuffet når du får det hjem og sætter dig ned for at nyde en fed film i de mørke timer..

Som jeg forstår resultaterne af disse test her på sitet så er dette ikke med i "billedkvalitet"

Der er en meget laaaang tråd som efterfuldte testen af Sony X85C..
Jeg ville ønske jeg havde læst den istedet for at have hæftet mig ved alle "medløberne" der bare i kor udnævnte x85 til det bedste TV.
[quote="mbm"]Janbau
Det er bare så du ikke bliver skuffet når du får det hjem og sætter dig ned for at nyde en fed film i de mørke timer..

Som jeg forstår resultaterne af disse test her på sitet så er dette ikke med i "billedkvalitet"[/quote
Tak for input jo jeg er bekymret over det du skriver.

Ang. dårlige betragtningsvinkler så kommer jeg til at side næsten lige ud for men lidt til siden her dog dreje ophæng med tilt som bruges selv med mit Lg Ips til tider.

Ang. lyse Kanter er det noget denne model lider af den er kantbelyst som så mange andre Lsd er. ?
janbau skrev: Ang. lyse Kanter er det noget denne model lider af den er kantbelyst som så mange andre Lsd er. ?
Ja det er noget generelt for denne model.. det er nævnt i testen og også i test af de nyere skærme at dette fænomen heldigvis er væk nu på de nye skærme.
Så er den hentet som sagt tidligere i tråden til den nok laveste pris på kun 6999 kr. Jeg købte den i Hi-Klubben som har 3 års garanti det skal dog siges at det var den sidste de havde. Jeg har dog ikke pakket den ud endnu. Da jeg stadig Har Enten Samsung UE55JS8505XXE til 8999 kr. eller den nye 2016 model UE55KS7005XXE i tankerene . Den har de i Hi-fi Klubben til samme pris som andre steder. Må sige at de nu har sænket deres priser på mange af de populære modeller fra Samsung og Sony som er de mærker de sælger nu. Man får jo 3 Års garanti mod 2 mange andre steder.
Jeg kan dog nemt få mine penge tilbage eller ombytte den til en anden hvis det viser sig at jeg ikke bliver tilfreds med den.

I får lige et link til priser lige pt.
https://www.hifiklubben.dk/kampagne/201 ... i-klubben/

Og begynd nu ikke og sige at det er et dårlig sted at handle så opret en separat tråd.
Synes bare at Elgiganten og Power godt må få lidt modspil.

Så at de Havde en Sony KD-65XD9305CB UHD-TV Demo i en kasse til kun 18999 kr. så vidt jeg husker i Horsens Normal pris 22199 kr. med en Sony Xperia Z5 mobil
Det blev den Sony X85C 55 Tommer som jeg har fået pakket ud hen over Weekenden. :)
Jeg blev bare lidt betænkelig over mbn bemærkning.

Jeg har jo en af LG s Bedre skærme fra 2012- 13 Lg 47L M760 T som har Ips som jeg som sådan er meget tilfreds med. Men har så samtidig en Sony W 905 40 Tommer som jo har en bedre billed ang. Sort og da jeg vil prøve at få noget mere dybde i Billed da jeg ser mange Film har jeg ikke valgt En LG som UF850V eller sågar UF860V som jeg kunne få til 8000 kr. Da jeg helt sikkert mener Sony X85C er en bedre skærm .
Og så samtidig synes prisen på 6999 kr. jo være en god pris da Jeg jo om et par år nok vil have en God HDR skærm som ikke kan fås nu til en ordentlig pris endnu. :(