Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ahaarbo
Var i Power i Herlev i dag og fik et tilbud på 55" LG OLED B6 på 25.000 kr, som holder til og med i morgen. Har fulgt "rimeligt" med her på Flatpanels, MEN - er det ikke en god pris, som ikke kan forventes bedre i nærmeste fremtid?

Eneste umiddelbare negative jeg kan se med B6 er, at der ikke er dobbelt tunere i, så jeg kan optage samtidigt med at se en anden kanal. Har dog YouSee, så det kan nok håndteres enten ved streaming eller ved at få en YouSee box.

Hvad siger forumet?!?!?

På forhånd tak.
Brugeravatar
Af hans123
Lyder som en fornuftig nu pris. Og syntes du at det er inde for budget så slå til.

Måske efter sommer kan du få den lidt billigere et andet sted. Men ingen ved om de falder meget.
Af mbm
Jeg kunne også være tændt på et 2016 OLED.
jeg handler også I power i herlev. Var det er listet tilbud eller hvordan havnede prisen der?
Af chicco
ahaarbo skrev:Var i Power i Herlev i dag og fik et tilbud på 55" LG OLED B6 på 25.000 kr, som holder til og med i morgen. Har fulgt "rimeligt" med her på Flatpanels, MEN - er det ikke en god pris, som ikke kan forventes bedre i nærmeste fremtid?

Eneste umiddelbare negative jeg kan se med B6 er, at der ikke er dobbelt tunere i, så jeg kan optage samtidigt med at se en anden kanal. Har dog YouSee, så det kan nok håndteres enten ved streaming eller ved at få en YouSee box.

Hvad siger forumet?!?!?

På forhånd tak.
Jeg har lige fået min E6, hvor panelet er næsten magen til - jeg kan kun sige, at jeg aldrig har set noget lign.... Det bliver du glad for! Vi havde lidt samme overvejelse, i forhold til tuner - men de fleste bokse kommer med 2/optage-mulighed..
Af mbm
hvordan er det med vægbeslag til disse OLED.. de er jo meget tykke nederst?
Ville gerne høre hvordan du fik B6 til 25k?
Af ahaarbo
I Power havde de B6 65" stående til 50.000 kr. Jeg spurgte efter prisen på 55" og fik den opgivet til 35.000 kr. Jeg spurgte så, om der ville komme noget snarligt tilbud på den, eftersom 35.000 kr jo var vejl. pris. Sælgeren gik så til hans computer og kom tilbage og ville tilbyde den for 25.000 kr.

Jeg har i dag købt tv'et og sætter det op i weekenden pga. noget rejseaktivitet de næste dage. Fik i øvrigt som sidste forhandling 2 sæt Bose Soundsport hovedtelefoner (til en værdi af 1.700 kr) med i købet.

Glæder mig til at se tv'et evner. Har i dag et Samsung 55" F8005, hvor jeg er noget irriteret over den ringe betragtningsvinkel. Det problem forventer jeg forsvinder nu.
Af chicco
ahaarbo skrev:I Power havde de B6 65" stående til 50.000 kr. Jeg spurgte efter prisen på 55" og fik den opgivet til 35.000 kr. Jeg spurgte så, om der ville komme noget snarligt tilbud på den, eftersom 35.000 kr jo var vejl. pris. Sælgeren gik så til hans computer og kom tilbage og ville tilbyde den for 25.000 kr.

Jeg har i dag købt tv'et og sætter det op i weekenden pga. noget rejseaktivitet de næste dage. Fik i øvrigt som sidste forhandling 2 sæt Bose Soundsport hovedtelefoner (til en værdi af 1.700 kr) med i købet.

Glæder mig til at se tv'et evner. Har i dag et Samsung 55" F8005, hvor jeg er noget irriteret over den ringe betragtningsvinkel. Det problem forventer jeg forsvinder nu.
Jeg fik også 8000,- i afslag på min E6 hos Elgiganten, så der er plads til forhandling
Af mbm
ahaarbo skrev:I Power havde de B6 65" stående til 50.000 kr. Jeg spurgte efter prisen på 55" og fik den opgivet til 35.000 kr. Jeg spurgte så, om der ville komme noget snarligt tilbud på den, eftersom 35.000 kr jo var vejl. pris. Sælgeren gik så til hans computer og kom tilbage og ville tilbyde den for 25.000 kr.

MEGET MYSTISK

da jeg var i Power Herlev slog de den op i deres system.. der var kun solgt 1 skærm som var et specielt salg til en kunde som havde haft nogle problemer med en anden skærm og her solgte de ham 55B6V til 27K.. og så fik du oven i købet nogle bose hovedtelefoner med O-O

Har du navnet på sælgeren?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Lidt trættende for os danskere, da vi alligevel ikke kan købe dem, men i USA fortsætter priserne på 2016 OLED altså bare ned. Vi må på et eller tidspunkt kunne forvente lignende prisfald i DK.

65" LG C6 står f.eks. pt. til 3799 USD (startpris 6000 USD). 65" OLED for hvad der svarer til lige over 25.000 kroner.
Link: https://www.amazon.com/LG-Electronics-O ... 01CDDU0Q0/
Af Oliver400
Rasmus Larsen skrev:Lidt trættende for os danskere, da vi alligevel ikke kan købe dem, men i USA fortsætter priserne på 2016 OLED altså bare ned. Vi må på et eller tidspunkt kunne forvente lignende prisfald i DK.

65" LG C6 står f.eks. pt. til 3799 USD (startpris 6000 USD). 65" OLED for hvad der svarer til lige over 25.000 kroner.
Link: https://www.amazon.com/LG-Electronics-O ... 01CDDU0Q0/
Enig. Jeg sad med samme tanker den anden dag da jeg søgte på priserne på 65" OLED i USA efter at have set nogle reviews på YouTube.

Mit næste TV bliver et OLED, men indtil videre holder jeg penge på bogen til der kommer ligende prisfald i DK. Men jeg gruer da jeg nok kommer til at vente længe :/
Af mbm
det eneste der hænger i stuen p.t. er et vægbeslag uden et tv....
Og jeg aner simpelthen ikke hvad og hvornår der kommer et tv op igen :(
Desværre bliver det nok endnu et kompromis :(

Kan se på pricerunner at 55B6V har være nede på 22-23K i maj måned..
Så kommer det derned igen hopper jeg på det.
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 203