Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af anders234
Det da et fedt produkt jeg har købt, det jo over et år siden de kom frem kan da ikke passe de ikke kan finde ud af det
Af Grandahl
Ærgeligt med den Phillips.. Det er ellers altid Panasonic der går i stykker.. Det kan tilsyneladende ikke lykkes for Panasonic at lave et holdbar tv..
Af PeterD
Grandahl skrev:Ærgeligt med den Phillips.. Det er ellers altid Panasonic der går i stykker.. Det kan tilsyneladende ikke lykkes for Panasonic at lave et holdbar tv..
HA HA! :D

Dagens sjoveste indslag.

Det er jo fremragende underholdning! O_O

Næ..Prøv evt. et Prosonic hos Dansk Supermarked. De er så billige at du kan tage 2 nu hvor du alligevel skal have mælk, youhurt og køkkenruller..
Af Grandahl
Har ikke noget kendskab til til prosonic.. Med Panasonic er da en jammerdal fra ende til anden.. Juks hele vejen igennem

Trådstarter, du skal da helt sikkert have afleveret den vare tilbage og få pengene retur.. Det virker til at være en no win situation med det tv.
Af anders234
Endte med reparationen tog for lang tid så fik et tilgodebevis hvor jeg har bestilt et Samsung ue32j5205 nogen der ved om det er tizen smarttv på den model
Af Lcltech
PeterD skrev: Husk på at TV er elektronik og det kan nogle gange ikke virke efter hensigten..
Så er det sgu komisk at anbefale cinemagic.dk. Jeg har da aldrig oplevet en netbutik der er så ringe til RMA og returret.
Hvis man er i tvivl så læs de anmeldelser, der er på Trustpilot. Der tegner sig et helt klart mønster.
Af Turbo
Lcltech skrev:Hvis man er i tvivl så læs de anmeldelser, der er på Trustpilot. Der tegner sig et helt klart mønster.
Hvis man har fulgt lidt med i nyhederne, så ved man også at Trustpilot ikke kan bruges til en skid og at det er plat og svindel det hele.

Betaler firmaet til Trustpilot, så kommer der stort set kun gode anmeldelser - vil firmaet ikke betale til Trustpilot, så kommer der stort set kun dårlige anmeldelser.
Sådan fungerer Trustpilot, plat og svindel - Trustpilot er et firma kun med den hensigt at lokke/svindel penge ud af andre firmaer. Sgu ikke for at give forbrugeren en brugbar oplysning.
Af Lcltech
Jeg har(er) desværre selv været i kløerne på cinemagic.dk og kiggede først bagefter på trustpilot. Her kan jeg konstatere at mange andre har haft samme oplevelse.
Egentlig har cinemagic.dk fået er relativ god rating. Her i ligger det mest grundlæggende problem med trustpilot. Hvis en forhandler skal kalde sig seriøs skal RMA også håndteres ordentligt. Det får de fleste heldigvis ikke testet. Så selv useriøse forhandlere, som cinemagic, kan få en positiv rating bare de kan løse opgaven halvt.
Af BrianH
Turbo skrev:
Lcltech skrev:Hvis man er i tvivl så læs de anmeldelser, der er på Trustpilot. Der tegner sig et helt klart mønster.
Hvis man har fulgt lidt med i nyhederne, så ved man også at Trustpilot ikke kan bruges til en skid og at det er plat og svindel det hele.

Betaler firmaet til Trustpilot, så kommer der stort set kun gode anmeldelser - vil firmaet ikke betale til Trustpilot, så kommer der stort set kun dårlige anmeldelser.
Sådan fungerer Trustpilot, plat og svindel - Trustpilot er et firma kun med den hensigt at lokke/svindel penge ud af andre firmaer. Sgu ikke for at give forbrugeren en brugbar oplysning.

Jeg skrev engang en halv-negativ omtale på trustpilot, hvorefter jeg blev ringet op af firmaet der havde regnet ud at det var mig. De mente ikke jeg kunne tillade mig at komme med dårlig omtale...