Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DKMIK
Hej alle

Jeg er igang med at se på nyt tv, havde først sat mig fast på at det skulle være et 65", men efter både at have set DVD på 65" DX900 og tv DR3 på en KS8000, så er jeg blevet i tvivl, måske vil et 55" gøre sig bedre som allrounder, jeg har ikke en kæmpe bluray samling, så det er TV og Netflix, der er størst change for at jeg kommer til at se.
Jeg sidder ca. 5 meter fra skærmen og har i dag et 42W705B.
jeg er ikke interesseret i at høre at Sony er dårligt eller bedre end Samsung, eller Panasonic, den del har jeg udmærket fat i, så ingen mærke krig tak. :)
Brugeravatar
Af hans123
Er selv gået fra et Sony 55" til et 65DX900. Sidder 3-4 meter fra.

Har du plads så vælg 65". Du bliver hurtigt glad for den størrelse.

Ser meget alm TV og Netflix. Men smider da også lidt bluray og 4k i afspilleren. Men 94% af tiden vises der alm flow TV.
Og nyder størrelsen. Et DX900 klarer det rigtig fint
Af DKMIK
Valget er svært fordi, hvis det 55" bliver det nok OLED, hvor på hvis jeg skal op i 65" må jeg af økonomiske grunde nøjes med LED. Næsten sikker på jeg har set dit tv Hans.
Af Turbo
Du må gøre ligesom ungerne, fat i et par puder og ned på gulvet lige foran TV'et, hehe.

Tror med den afstand du vil blive glad for 65" eller større :)
Af bromberg
Med din afstand, så tror jeg aldrig du bliver glad for et 55", mm du som turbo skriver smider puder på gulvet er ligger nedenfor;)
Af DKMIK
Tak for svarene, det bliver nok en 65", er jo så heldig at jeg ikke kommer fra en superskærm, så lige meget hvad det bliver, kommer det til at imponere mig.