Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Henning S
Jeg har købt et nyt Grundig tv. Har fulgt manualets opstillingsprocedure. Der har i længere tid været problemer med teksttv . Der kommer nogle vandrette streger i stedet for tekst. Nu her på det sidste er billedet begyndt at flimre og lyden forvrænges. Har kontaktet forhandleren som siger, at jeg skal have udskiftet mit antennekabel. Det er gjort, men ikke hjulpet. Så er jeg gået ind i kanalindstilling igen og foretaget en automatisk kanalsøgning efter de værdier som min udbyder har meldt ud. Det har ikke hjulpet.
Det er kun dr1 og dr3 der giver problemer. TV2 kører ok.
Gode ideer efterlyses
vh. Henning S.
Af BrianH
Kan desværre ikke hjælpe. Men hvorfor køber du også et Grundig? Det er et tyrkisk tv,og er der nogensinde kommet noget godt (kvalitet) derfra?
Af LMBadering
Kunne også bare kontakte forhandleren den er købt af og sige det ikke virker. Enten så sender han en betroet medarbejder ud og fikser problemet(som god service), ellers må den en tur på værkstedet :)

Lyder mere som noget software, eller en fejl på mainboard. Begge dele noget forhandleren skal tage sig af.
Brugeravatar
Af hans123
Svært at komme med det rigtige svar eller løsning.

Men måske har tv en defekt, eller din kabel installation er for ringe.

Det er ikke nok at skifte den sidste del af antennekablet. Hele kæden skal være i orden og lavet efter forskrifterne