Log ind med sociale netværk
20 jun 2016, 21:05
Hej mbm
Jeg vil rigtig gerne høre hvor du ender. Går du 10" ned eller går du markant op i pris? Har lige købt et LG 65 UF860 og det ryger tilbage til Elgiganten. Det er lidt som du siger... egentligt fint nok, men der er bare nogle ting som slet ikke spiller og det er vidst bare lcd teknologien der ikke falder i min smag.
Jeg vil rigtig gerne høre hvor du ender. Går du 10" ned eller går du markant op i pris? Har lige købt et LG 65 UF860 og det ryger tilbage til Elgiganten. Det er lidt som du siger... egentligt fint nok, men der er bare nogle ting som slet ikke spiller og det er vidst bare lcd teknologien der ikke falder i min smag.
20 jun 2016, 21:09
Men det kræver jeg får solgt mit tv først.
Det kan ende med jeg beholder det hvis ingen vil købe det. Og så skifter jeg om 3-4 år når OLED er billigere
Iver skrev:Hej mbmJeg går ned i 55" kunne ikke drømme om at give 50-60K for et tv.
Men det kræver jeg får solgt mit tv først.
Det kan ende med jeg beholder det hvis ingen vil købe det. Og så skifter jeg om 3-4 år når OLED er billigere
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto