17 jun 2016, 11:24
PeterD, rimelig gammel artikel på Samsung. Man må gå ud fra, der er sket meget på et år.
Kjang skrev:PeterD, rimelig gammel artikel på Samsung. Man må gå ud fra, der er sket meget på et år.Hvis der er ændret meget, så har jeg lige misset dokumentationen i forskellige uafhængige tests.
PeterD skrev:Kjang skrev:PeterD, rimelig gammel artikel på Samsung. Man må gå ud fra, der er sket meget på et år.Hvis der er ændret meget, så har jeg lige misset dokumentationen i forskellige uafhængige tests.
Jeg ønsker bare du får den overordnede set BEDSTE skærm til prisen når AL markedsføring og bling-bling er skåret fra..
Er det Samsung, Philips, LG, Sony, Panasonic..? Er det Samsung..så er det bare fint..
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.