mbm skrev:mengisen skrev:Torben Rasmussen skrev:Tint vil du ikke kunne justere væk med indstillingerne, desværre.
Ok, trist... :-)
Nu har jeg skrevet til LG. Jeg synes måske det er lidt underligt, hvis det er noget man skal leve med ... det er jo trods alt ikke en skærm til 5k kun.
Velkommen til TV anno 2016 
Hvis du ikke kan leve med det, så skynd dig at returnere tvét hvis du stadig kan.
TV producenterne siger bare det er indenfor deres specifikationer.
Jeg har desværre haft mit TV for længe til det kan returneres... Ellers havde jeg gjort det. Jeg er nået til det punkt hvor LCD ikke er noget jeg gider eje.
Til andre; køb hos Komplet de har 45 dages fuld returret. Jeg synes ikke man når at se TVét ordenligt på de 14 dage der normalt er.
Fantastisk....
:-(
Ok, man er måske lidt feinschmecker agtig - men stadig.... når man har været vant til godt, så er det svært at vænne sig til ringere igen.
Efter google søgninger kan jeg se at OLED også lider lidt af de samme problemer med "tints" ... måske chancen blot er bedre her for en der ikke er tydelig.
Havde jeg budget til det, var jeg nok gået efter high-end TV i stedet. Men budgettet er ikke til mere end de 10-14k.
Bare imponerende hvad teknologien ikke formår anno 2016 for de penge :-D
Jeg får nok ikke noget ud af at returnere det, for at prøve en anden model i samme prisleje .... rinse and repeat ...