Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mbm
selvom jeg lige har købt et nyt (SUPER-LCD :), så paradoksalt nok går jeg og ser frem til jeg får råd til et OLED.
Det er ærgeligt LG har monopol på teknologien, det fremmer jo ikke konkurrence og priserne.
Håber på om 4-5 års tid vi er tilbage som i Plasma-dagene hvor man kunne få gode 60" skærme for menneske penge.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
De har jo ikke monopol, men er blot de eneste der formår at gøre det rentabelt. De sælger jo også panelerne til andre.
Af mbm
Torben Rasmussen skrev:De har jo ikke monopol, men er blot de eneste der formår at gøre det rentabelt. De sælger jo også panelerne til andre.
mente monopol som i "monopol" :)
Hvem andre end LG laver OLED TV ?
LCD burde ligges i graven.
Af Bjur
Hej Torben. Kan se i har overvejet at tage 910v modellen ind til test. Hvordan ser det ud med det, er det aktuelt? Den sælges jo stadig året ud går jeg udfra:)
Til dem der ejer 910v er der nogen der har nogle rigtig gode indstillinger de vil dele?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi tager den ikke ind. Vi fik den tilbudt sidste år, hvor vi egentlig troede den var på vej ud, men nu er den ved at være så "normal" i gadebilledet, at den ikke rigtig har nogen nyhedsværdi. Det er klart, at alle jer der køber den gerne vil have nogle indstillinger at rode med, men for os handler det også om at få testet skærme, der giver lidt klik og reklamekroner i kassen (groft sagt) og så gammel en skærm lokker ikke rigtig læsere til.
Af Bjur
bentpetersson skrev:
Bjur skrev:Jeg har nu købt lg 910v oled så håber jeg det er flere klasser bedre end led som jeg har set nævnt flere gange:) er der nogle anbefalinger til indstillinger for bedste billede?
Stort tillykke med købet.
Tak for det Bent. Glæder mig til at prøve det af:)
Ingen med billedsettings de kan anbefale?