Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

mbm skrev:Har selv returneret Sony x8505 pga billed. Samt et philips 7600'
Har nu et LG uh850v Dette har jeg accepteret.
Halløj. Hvordan er din oplevelse under sport? Jeg vil fx gerne kunne se fodbold med rimeligt tilfredsstillende billede

Jeg ville jo nok kunne skrabe et par tusinde mere sammen, er jo en investering som gerne skulle vare nogle år
Af mbm
squig1986 skrev:
mbm skrev:Har selv returneret Sony x8505 pga billed. Samt et philips 7600'
Har nu et LG uh850v Dette har jeg accepteret.
Halløj. Hvordan er din oplevelse under sport? Jeg vil fx gerne kunne se fodbold med rimeligt tilfredsstillende billede

Jeg ville jo nok kunne skrabe et par tusinde mere sammen, er jo en investering som gerne skulle vare nogle år
hhmm jeg tror nu ikke LGén er hverken værre eller bedre på det punkt.
Jeg synes ikke det er noget jeg har oplevet på nogle af de TV jeg har haft hjemme.
Meeen hvis man læser på rtings.com så ligger UH8500 da pænt på listen:
http://www.rtings.com/tv/tests/sports

Der er jo et motion system som kan gøre billedet mere flydende, men har aldrig været tilhænger af dette.
Eksperimenter stadig lidt med forskellige settings, men ender altid med jeg sætter det på off.

og så vil jeg lige nævne at det 770V du linker til i 1. post til 18.500 kr er modellen under 850V som jeg fik i Power til 17.000 kr for 1 måned siden.
Så hvis du vil have LGén prøv lige at have 850éren i tankerne og også min pris og tag så ud at snak med dem i Power....
Af mbm
squig1986 skrev:Den skal jeg lige have igen. Du fik pruttet prisen hvor meget ned? fra hvad til hvad?

Og giver selvfølgelig god mening at købe UH8500 i stedet for :)
Jeg fik slet ikke "pruttet" LG65UH850V stod på daværende tidspunkt til 20.000 kr.
Stod og kiggede på TVét i Power.
Sælgeren spurgte om jeg var interesseret i TVét? Jeg svarede ja.
Så spurgte sælgerne om han skulle se om han kunne finde en god pris?
Ja tak sagde jeg,,, og så kom han tilbage med en pris på 17.000 kr.
JA TAK lagde derefter ordren.. (skal siges jeg havde købt det til 20K alligevel :))
Af mbm
squig1986 skrev:Ok, så lyder som om der er muligheder.

Du har tilfældigvis ikke en playstation 4 som du bruger? Hørte en anmeldelse om spil lagger lidt.

Ellers tak for hjælpen!
jo jeg har en PS4..
Hvad mener du med lagg?
Nu spiller jeg kun FIFA og bilspil etc. på PS4. og ALDRIG FPS..
dette gør jeg kun på PC med 144 hhz netop pga jeg er MEGET overfølsom overfor "lagg"..
Jeg mener ikke du kan få en så smooth oplevelse på et TV og PS4,,, men det er en anden diskussion.

i flg. rtings ligger UH8500 også rigtig fint til video games:
http://www.rtings.com/tv/tests/video-games
Mit Philips som jeg er dybt utilfreds med. Det har jeg uden problemer kunne spille fps på.
Men tak for al hjælpen. Næste uge, der får jeg formentlig mulighed for at købe det
hvis du gamer på dit tv så er samsung klasser bedre end resten mht input lag ved gaming :P

gamer selv på mit JU7005 og det er FRYD ^^ så mon ikke 9000 serien vil være god XD
Jeg gamer en del. Men vil også gerne se fodbold.
Mit Philips som bliver skiftet lige om lidt. 65PUS7120, det kører faktisk yderst flydende når jeg gamer destiny eller doom. Positivt overrasket der. Ellers er det crap!
Så derfor jeg tænker det LG jeg har kigget på, burde minimum gøre det lige så godt. Men okay. Samsung har jeg haft igennem de sidste 8 år. Dem har jeg altid været tilfreds med