Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Mit elskede Panasonic 46" plasma blev for et par dage siden slået ud af et lyn, fantastisk TV med godt billede.

Jeg er på udkig efter noget nyt hvor Billedkvaliteten er det absolut vigtigste for mig. Jeg er ligeglad med ,smart tv,lyd,3d funktioner

Jeg har læst en del om Panasonic CX700 og det lyder til at det er noget af det bedste hvad andgår billede ligenu.

Jeg er villig til at bruge mellem 8000-12000 på det nyt tv

Jeg bruger meget en HTPC og ser film i Bluray

Nogen der har nogle bud? jeg er selv tidligere radio/tv mand, men det var dengang Pioneer og Panasonic var kongerne med Plasma.
Øvvvv..Ærgeligt! :(

Er vi over i noget OLED?

Men det ligger altså på 13.000 kr for et 55" ::l

http://m.pricerunner.dk/pl/2-3098608/TV ... ign-Priser

Tror du bliver skuffet ved LED, SUHD og hvad de ellets prøver at sælge LCD skærme som..

En tråd om OLED:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... =2&t=34905

Enig i at et 55" CX700 ikke er OLED, men tilgengæld er det 4000 kr billigere..
Jeg er lidt bange for at jeg ikke får samme billede med en LCD skærm, men troede faktisk de var blevet bedre på højde med god plasma.

jeg ender nok med at hoppe en generation over og tager Oled, men syntes bare det ser ud som om LG alene har sat sig på det marked og derfor tager en smule overpris på det segment.
LG OLED 910V er tit på tilbud til 10.000 kr, og hvis du snakker med en god sælger vil han sikkert sælge det til dig for 10k, selvom det nu står til 13k.
Bare henvis til tilbuddet i forrige uge.
martin.nielsen skrev:... det ser ud som om LG alene har sat sig på det marked og derfor tager en smule overpris på det segment.
Bestemt.

Håber også de andre snart tager sig sammen, så der kan komme fair konkurrence på det område, men LG fortsætter vel deres OLED dominans et par år endnu... indtil en ny skærmteknolofgi er klar..

Når det er sagt så er OLED som de andre teknologier ikke 100% fejlfri..endnu.
martin.nielsen skrev:Tusind tak, for jeres svar jeg er blevet en del klogere, jeg tror jeg venter på det rigtige Oled til den rigtige pris.

LG Oled der ikke er buet er der noget der omkring mit budget?
Nej desværre.. prisen er dobbelt op :(