Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lofvall
Det er lidt over mit budget, mister en del penge på salget hvis jeg kommer af med mit lg, så må se hvad jeg får råd til :)
Pascal: hvad vil du give? :)
Af rasmusbp
Jeg skal have nyt tv og har et budget på 7500 kr.
Hvis du vil sælge det til den pris i weekenden vil jeg gerne hjælpe dig af med det.
Mvh Rasmus
Af lofvall
bromberg skrev:Hvad med et cx700?
Virker umiddelbart også i den høje ende. Og kender ikke meget til firefox styresystemet :)
Af rasmusbp
Hej lofvall.

Jeg har svaret på din pm, men beskeden ender i "udbakken" og ikke under "sendte beskeder", så ved ikke om du har fået den?
Af lofvall
rasmusbp skrev:Hej lofvall.

Jeg har svaret på din pm, men beskeden ender i "udbakken" og ikke under "sendte beskeder", så ved ikke om du har fået den?
Hehe, det har også forvirret mig lidt, men jeg tror først at den ryger i "sendte beskeder" når modtageren har læst beskeden :)
Af Dare_Devil
Er du interesseret i at bytte med et fladt? Jeg har et Sony X85C der næsten lige er blevet pakket ud :)
Af lofvall
Dare_Devil skrev:Er du interesseret i at bytte med et fladt? Jeg har et Sony X85C der næsten lige er blevet pakket ud :)
Hejsa,

Er ikke interesseret i at bytte desværre :)