Diskuter og del erfaringer med danske såvel som udenlandske forhandlere.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DavidB
Jeg har flere gange handlet hos Getmore A/S uden problemer.

Tværtimod har jeg altid fået besked hvis varene har været forsinket.

Jeg har haft afbestilt varer uden problemer og oplevet en god email Korrespondance.

Jeg har lige sendt en monitor retur der ikke levede op til mine forventninger, og har fået svar på alle emails jeg har sendt.

Så jeg har ingen negative oplevelser med Getmore A/S. :)

Venlig Hilsen

David Bo
Af srytter
Tillykke. Så er du noget nær den eneste. Google getmore og du får ikke andet end dårlige oplevelser.
Af DavidB
srytter skrev:Tillykke. Så er du noget nær den eneste. Google getmore og du får ikke andet end dårlige oplevelser.

Ok. Men jeg har altså ingen problemer med at leveringstiden bliver skudt, bare jeg får besked. Og mange af de dårlige oplevelser er jo netop omkring leveringstiden.

Venlig Hilsen

David
Af DavidB
Lige en tilføjelse omkring Getmore.

Jeg sendte som sagt en EIZO S2111W monitor tilbage til dem.

Den modtog de d. 4/9 og i dag d. 6/9 har jeg modtaget en mail der bekræfter at de har krediteret skærmen.

Det er efter min mening en udemærket service.

Venlig hilsen

David
Brugeravatar
Af yksa
problemerne hos getmore starter altså først når du opretter rma sager hos dem
Af Rasmusdc
havde også en gammel 913B samsung skærm som døde efter 1 år og 10 mdn kontaktede heller ikke getmore (3 års garanti fra samsung) gik direkte til leverandøren og fik en replacement sendt samme dag, med en pakke seddel til den gamle..

men jeg har hørt så usandsyligt meget dårligt om dem, plus at de bestillinger jeg har lavet, har der altid gået ged i