28 sep 2006, 13:17
					 #9458
						        
										
										
					
					
							Hej alle
Har en skærm inde hos Infocare (tror jeg). Jeg sendte skærmen ind i sidste uge, og ved fra postens track & trace at den er afleveret. Men det er en uge siden nu, og jeg har intet hørt fra Infocare. Jeg har sendt dem en email som jeg ikke har fået svar på, og jeg har forsøgt at ringe, men havner i en giga-telefonkø, hvor jeg endnu ikke har haft tid til at vente i mere end 40 minutter.
Jeg har altså ingen mulighed for at få status på min skærm. Da jeg ikke har hørt noget fra dem, frygter jeg at den bare er glemt i et hjørne på deres lager, eller noget. Derudover oplyser at man må forvente reparationstid indenfor 3-5 hverdage. Men jeg har ikke engang hørt at de har modtaget skærmen (LG L2000C-SF med flotte hyletoner).
Nogen erfaringer eller gode råd?
					
										
					  															  
                                        
					                        
                Har en skærm inde hos Infocare (tror jeg). Jeg sendte skærmen ind i sidste uge, og ved fra postens track & trace at den er afleveret. Men det er en uge siden nu, og jeg har intet hørt fra Infocare. Jeg har sendt dem en email som jeg ikke har fået svar på, og jeg har forsøgt at ringe, men havner i en giga-telefonkø, hvor jeg endnu ikke har haft tid til at vente i mere end 40 minutter.
Jeg har altså ingen mulighed for at få status på min skærm. Da jeg ikke har hørt noget fra dem, frygter jeg at den bare er glemt i et hjørne på deres lager, eller noget. Derudover oplyser at man må forvente reparationstid indenfor 3-5 hverdage. Men jeg har ikke engang hørt at de har modtaget skærmen (LG L2000C-SF med flotte hyletoner).
Nogen erfaringer eller gode råd?




 Ja, der ligger en helt ny skærm i kassen og du ser aldrig den fejlbehæftede skærm igen. Det er muligt at de har ændret praksis siden min bror ombyttede sin 172X for pixelfejl, men det er nu kun 1 år siden og der forløb det som jeg beskriver her.
 Ja, der ligger en helt ny skærm i kassen og du ser aldrig den fejlbehæftede skærm igen. Det er muligt at de har ændret praksis siden min bror ombyttede sin 172X for pixelfejl, men det er nu kun 1 år siden og der forløb det som jeg beskriver her.