Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pdj1974
chicco skrev:Større processer & Flere HDMI porte
Begge har 4 HDMI porte. Det er muligt den har større processor, men mon ikke bare det er for at kunne vise 3D?
Af chicco
pdj1974 skrev:
Begge har 4 HDMI porte. Det er muligt den har større processor, men mon ikke bare det er for at kunne vise 3D?
Jo - formentlig kun til 3D.. Som han også skriver, så vil man ikke kunne se forskel på billedet, hvis man sammenligner 2D på en B'er og en E'er
Af Mfede
pdj1974 skrev:Computersalg havde 55E6 til 38.000 kr i starten, så da skrev jeg og spurgte til forventet leveringstid, og fik oplyst at den var 3-4 uger. (Da havde Elgiganten den på lager)
Jeg vil derfor tro at der går mindst lige så lang tid til de får B6 på lager, måske tager de dem endda kun hjem til bestillinger. De satte forøvrigt prisen op til de andre pris i løbet af et par dage, så mon ikke de gør det samme med B6.
Mfede skrev:Til jer der overvejer at bestille fra Finland og Sverige. Som jeg læser EU's servicedirektiv, har I rent faktisk krav på det. Blot til info :)
Jeg skrev til EG Finland, da de havde 55E6 til kun 4.199 euro, men de afslog at sende til DK. Skal jeg så melde dem til politiet? :-)
Jeg ville gøre dem opmærksomme på artikel 20.2, og spørge dem hvorfor de ikke mener, at de er forpligtet til at overholde disse regler. Politiet vil stensikkert ikke hjælpe dig på dette område.
Af chicco
pdj1974 skrev:Computersalg havde 55E6 til 38.000 kr i starten, så da skrev jeg og spurgte til forventet leveringstid, og fik oplyst at den var 3-4 uger. (Da havde Elgiganten den på lager)
Jeg vil derfor tro at der går mindst lige så lang tid til de får B6 på lager, måske tager de dem endda kun hjem til bestillinger. De satte forøvrigt prisen op til de andre pris i løbet af et par dage, så mon ikke de gør det samme med B6.
Mfede skrev:Til jer der overvejer at bestille fra Finland og Sverige. Som jeg læser EU's servicedirektiv, har I rent faktisk krav på det. Blot til info :)
Jeg skrev til EG Finland, da de havde 55E6 til kun 4.199 euro, men de afslog at sende til DK. Skal jeg så melde dem til politiet? :-)
Får du held af det, så giv endelig lyd - jeg kunne godt hoppe på 65" E6 - 15.000,- billigere i Finland :s
Brugeravatar
Af BlueFox
Det er nok bare mig der er en tøsedreng, men jeg turde ikke få en 55 tommer fladskærm sendt fra Finland til Danmark.... Man risikerer jo at den er bulet, når den når frem.
Af chicco
BlueFox skrev:Det er nok bare mig der er en tøsedreng, men jeg turde ikke få en 55 tommer fladskærm sendt fra Finland til Danmark.... Man risikerer jo at den er bulet, når den når frem.
Hvordan tror du, at skærmene kommer til Finland? ;)
Af chicco
BlueFox skrev:I store fyldte skibs containere!
Kommer jo an på volumen - men typisk distribution af skærmene, sker jo med 2-3 stykker til hver butik - i hvert fald, når man er oppe i denne kaliber..
Men ja, fragt er altid en faktor..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
pdj1974 skrev:
Styresystemet vil nok køre hurtigere. Når skærmen viser HDR så arbejdes der virkelig i baggrunden kan man mærke. Menuer mv. kører markant langsommere når HDR er aktiv, så en hurtigere processor er nok ikke en dårlig ting.

3D ser i øvrigt ret fornuftigt ud på E6, hvis man gider bruge det.
  • 1
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 203