Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af steen6400
chicco skrev:Er E6V og B6V med identiske skærme?
Det er i hvert fald blevet nævnt tidligere. Forskellen skulle være 3D og lyd.
Af chicco
Rasmus Larsen skrev:55" B6 står til 22.500 kr. på Pricerunner pt. O-O
Men ved du om forskellen på B6 og E6 "kun" er 3D og soundbar?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det forlyder at de skulle være stort set ens billedmæssigt. G6 og E6 skulle have en lidt kraftigere farceprocessor, ifølge LG, men jeg tvivler på at det betyder noget afgørende i praksis.

Så ja 3D og soundbar. Og naturligvis design. E6 er ret flot i virkeligheden. Den er lavet i et glasdesign. G6 er decideret smuk.
Af chicco
Rasmus Larsen skrev:Det forlyder at de skulle være stort set ens billedmæssigt. G6 og E6 skulle have en lidt kraftigere farceprocessor, ifølge LG, men jeg tvivler på at det betyder noget afgørende i praksis.

Så ja 3D og soundbar. Og naturligvis design. E6 er ret flot i virkeligheden. Den er lavet i et glasdesign. G6 er decideret smuk.
Ok - tak for det.
Har du overblik over, hvornår jeres anmeldelse af E6 er klar?
Af Mfede
Til jer der overvejer at bestille fra Finland og Sverige. Som jeg læser EU's servicedirektiv, har I rent faktisk krav på det. Blot til info :)
Af pdj1974
Computersalg havde 55E6 til 38.000 kr i starten, så da skrev jeg og spurgte til forventet leveringstid, og fik oplyst at den var 3-4 uger. (Da havde Elgiganten den på lager)
Jeg vil derfor tro at der går mindst lige så lang tid til de får B6 på lager, måske tager de dem endda kun hjem til bestillinger. De satte forøvrigt prisen op til de andre pris i løbet af et par dage, så mon ikke de gør det samme med B6.
Mfede skrev:Til jer der overvejer at bestille fra Finland og Sverige. Som jeg læser EU's servicedirektiv, har I rent faktisk krav på det. Blot til info :)
Jeg skrev til EG Finland, da de havde 55E6 til kun 4.199 euro, men de afslog at sende til DK. Skal jeg så melde dem til politiet? :-)
Af chicco
Blot til info, snakkede jeg i går med LGs Nordic Partner director, som jeg helt havde glemt, at jeg havde i netværket.

Jeg spurgte ham via mail, hvad den/konkrete forskelle på E6 og B6 er - her er hvad jeg fik retur:

Hej Poul

Du er altid velkommen til at kontotakte mig, hvis du har spørgsmål.

Forskellen i disse 2 modeller er følgende

E6 fordele
Bedre lyd
Større processer
3D
Design
2 remotes
Flere HDMI porte

på billedsiden vil du ikke kunne se den store forskel..

Det giver jo lidt til eftertanke, hvis man gerne vil OLED vejen i år :)
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 203