Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har søgt forum igennem og set flere andre stille et lignende spørgsmål, men.... der er opstået noget nyt siden da som gør mig i tvivl. Nemlig det twist at LGs 65UF857V er kommet på tilbud til 12.499. Dette har jeg kun set ét andet sted her nævnt i flæng.

Så derfor må jeg spørge de kloge;

1. LG 65UF857V 12.500
2. Sony KD-65X8505C 12.000 (jeg har læst brugeranmeldelser om alvorlige software crash helt op til midt i april!)
3. LG 65UF860V (set i elgiganten til 17.000, men er det det værd?!)
4. Ét af de nye 2016 LG modeller til lignende pris (men hvilket?!?!)

Min første prioritet er billedkvalitet - ellers er mit behov egentlig kun Netflix og bluray film. Men hvad med HDR?

Principielt ligger min grænse omkring 15.000kr. Men jeg er lydhør.
Som note til punkt 4; hvilket LG 2016 TV tilsvarer den kvalitet som 1. 2. og 3. har? Kan det betale sig at købe en 2015 model?

Beklager det lidt kaotiske spørgsmål, men jeg er overvældet af udvalget og teknologiens kompleksitet. ;;)
Jeg ville, uden at blinke, snuppe Sonyen, da det er det eneste med VA-panel.
Det gør virkelig en forskel om aftenen, hvor sortniveauet vil opleves mere gråligt på de modeller, der benytter sig af et IPS-panel, der sidder i de andre, du nævner.
Supergris skrev:Jeg ville, uden at blinke, snuppe Sonyen, da det er det eneste med VA-panel.
Det gør virkelig en forskel om aftenen, hvor sortniveauet vil opleves mere gråligt på de modeller, der benytter sig af et IPS-panel, der sidder i de andre, du nævner.
Enig. Et VA panel er, i de fleste tilfælde, at foretrække med mindre ens sofa arrangement er meget skævt fra skærmen og Vogel eller andet beslag er udelukket..

Det er billigst her

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... ty-trigger

, men....kun 4 steder og kun i Jylland O-O