Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Helt seriøst, hvis der er nogen, som kan afkode billedet med navnet "Android TV markedsandele", så vil jeg blive glad :)

Hvad hulan skal det forestille?.. Hvilket styresystem skulle forestille at være den mørkegrønne bar, som havde 95% af markedet i starten af 2015? Og skal Android TV forestille at være det mindste tv-styresystem (ud over de små afrundingsfejl der ligger ovenover).
Hvornår har i jeres test af philips tv klar.
Jeg er meget spændt på at høre om de har forbedret sig.. De har jo nævnt de gerne vil være med i toppen igen.

Jeg har stadig mit PUS7600 i brug derhjemme... men bliver mere og mere ked af at se på det..
farverne er blege, kølige og ikke særlig naturlige..
Fik lagt en ordre ind på et LG UH850V i går...
Tror jeg bliver glad for IPS i stedet for VA panel.
Senest rettet af mbm 04 maj 2016, 10:14, rettet i alt 1 gang.
Jeg var lige ved at skrive at den mørkegrønne var Non-SmartTV .. men det kan jo ikke passe, idét Samsung mf har haft SmartTV i flere år !?

Men HVIS nu det ER Non-SmartTV så må den lysegrønne være Samsung som sidder på 30-40% af markedet

Orange = Firefox eller WebOS ??

... Eneste ting jeg kan sige er : "Marketing" O_O
Rasmus Larsen skrev:Helt seriøst, hvis der er nogen, som kan afkode billedet med navnet "Android TV markedsandele", så vil jeg blive glad :)

Hvad hulan skal det forestille?.. Hvilket styresystem skulle forestille at være den mørkegrønne bar, som havde 95% af markedet i starten af 2015? Og skal Android TV forestille at være det mindste tv-styresystem (ud over de små afrundingsfejl der ligger ovenover).
Hehe ja. Jeg hælder egentlig mest til, at mørkegrøn er webOS. Ud fra den tanke, at alt hvad der kom før hhv. webOS, Tizen, Android TV og Firefox OS ikke karakteriseres som "rigtige" styreystemer. webOS kom jo et år før de andre, så måske giver det mening, at det havde 95% i starten af 2015 (og så blev de andre systemet lanceret i foråret 2015).

I så fald må Samsungs Tizen være lysegrøn, der vokser kraftigt. Men hvad er orange så? Roku TV. Jeg tror ikke, at Firefox OS har gjort meget væsen af sig, så det må være den sorte i toppen.