Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Har ikke glemt det, men venter stadig på svar.

Jeg syntes det er lang tid at vente og jeg har rykket dem tidligere på ugen.

Faktisk skulle de gerne vende tilbage til mig idag, men har endnu ikke hørt noget.

Hvad er status fra din side?
Det ER for lang tid, men det er heldigvis ikke en fejl der gør TV'et ubrugeligt, mere en observeret defekt der skal adresseres.

Så vidt jeg ved er der ikke flere eksemplarer af TV'et på markedet i Danmark og derfor kan det være svært at få det byttet, specielt hvis man ikke er interesseret i de nye kantbelyste modeller.

Umiddelbart er jeg ikke stor tilhænger af den mærke-loyalitet (eller det modsatte) som man kan observere indenfor elektronik og biler og så videre.

De kan alle lave fejl, mandags-modeller, dårlige design-beslutninger og uhensigtsmæssige "features".

Jeg tror det er bedre først og fremmest at se på modellerne isoleret set og hvis alt andet så er lige kan man kigge på de perifere ting.

Jeg troede bestemt ikke jeg skulle skifte mit Panasonic plasma TV ud med et Samsung LCD, men sådan blev det og jeg har stadig ikke fortrudt.
Vaag_ er fuldstændig enig med dig i den om producentloyalitet . Har selv haft småfejl på begge mine Panasonic ,og på min nuværende Samsung . Ved næste køb favoriserer/diskvalificerer jeg ingen, men tar pulsen på markedet i købsøjeblikket , og så må vi se . .
Mht nævnte Samsung, så er det jo et premium produkt i den helt dyre ende - og curved.Alene af den grund har lagrene nok aldrig just været bugnende.Og der var vel tale om en form for kampagne opkøb/restsalg fra Giganten , hvilket i nu bliver lidt ofre for mht ombytninger . Personligt ville jeg gå efter at få lavet en reparation frem for både ombytning til andet produkt/penge retur . .
Vaag skrev:Har ikke glemt det, men venter stadig på svar.

Jeg syntes det er lang tid at vente og jeg har rykket dem tidligere på ugen.

Faktisk skulle de gerne vende tilbage til mig idag, men har endnu ikke hørt noget.

Hvad er status fra din side?

Jeg har aftalt mel Elgiganten at jeg afventer tilbagemeldingen fra Samsungs ingeniører (til dig).

Måske skulle jeg hænge mig på den med det nummer du gav tidligere, men har lige ligget med influenza.

Virker ikke som om Elgiganten egentlig har nogen mening, ny medarbejder fra mail til mail.

Fjernsynet satrter nu stensikkert op med flimmer hver gang, når jeg har fjernet det kommer det ikke igen før end det har været slukket.
Jeg har ikke observeret problemet i længe nu, men jeg bruger det kun til Plex, Netflix, YouTube og Blu-Ray, så der kan måske være en forskel mht. kabel-tv.

Det kunne godt virke som om dit problem er større end mit af en eller anden grund, kom du aldrig videre med din egen sag hos Samsung?

Tænker at Elgiganten nok har nogle ret faste retningslinier hvad angår reklamationer, men hvis du føler deres respons er utilstrækkelig syns jeg du skal bede om at komme i kontakt med en højere oppe i "fødekæden", gerne pr. telefon så du ka få afklaring.
For et godt stykke tid siden sagde jeg nej tak til at få det repareret hjemme, forsøgte at få det byttet til et nyt, men nej.

Er tilfreds med at afvente, hvis der ikke kommer en løsning tager jeg måske mod en reparation.

Siger bare at den ene ansatte hos Elgiganten ikke ved hvad den anden siger, og hver gang der er en ny læser vedkommende ikke de mails der allerede ligger der.
Troede de slog ens navn op på skærmen og skriver hvad seneste udvikling er i sagen og så kan en anden medarbejder læse seneste udvikling i sagen..

Men hvis det ikke er tilfældet så. Det kan jo godt være de ikke har en "database" over deres kunder, reperationer og køb.

Det kunne ellers være smart.

Edit: Kan se de for nyelig opkøbte et reperationsfirma, infocare Workshop,i Norge hvor Elkjøp er fra..

http://m.detailfolk.dk/detailnyheder/el ... indkb.html

Dette reparationsfirma i Storkøbenhavn kan også undersøge elektronik:

http://www.elektronikcentret.dk/
Vaag

Snakkede med Service Center Gruppen i dag, intet nyt.

Har bedt dem om at give mig besked når de hører noget, men tror ikke de kan finde ud af at få mig ind i systemet.

Så jeg vil sætte pris på hvis du giver lyd fra dig når de en dag forhåbentligt vender tilbage.
Hey KBW,

Jeg skrev til dem igår fordi jeg endnu ikke har hørt noget, men stadig intet svar.

Det kunne være rart med en "vi arbejder på det" og en tidshorisont, så man ikke føler sig glemt.

Jeg skriver herinde så snart der er noget nyt, regner med at ringe til dem hvis de ikke snart giver lyd fra sig.

EDIT: Har lige modtaget en mail med "vi har endnu ikke fået svar fra Samsung endnu"....
Jeg har ikke oplevet problemet siden sidst jeg skrev om det, men bruger måske heller ikke mit TV så alsidigt :D

Godt at høre at du er mindre generet af det, men det er lidt sært det pludseligt holder op...

Uanset hvad er det jo et problem der skal gøres noget ved og jeg håber de snart finder ud af noget så vi kan få det afsluttet.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8