Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

jakobfc skrev:De anbefaler altid hard reset, jeg lavede min første i går efter den nye, og mit tv fungerer meget bedre nu, havde store problemer med mit CAM modul før, og det fungerer bare nu, så mit råd er hvis du har lavet en før så vent til vi kommer op i FW6 (mener jeg det er).

Er der nogle der ved hvordan man ændre tv guide indstillinger er træt af at den skifter til tv2 sport i baggrunden?
Hvilken problemer havde du med dit CAM modul ?
jakobfc skrev:De anbefaler altid hard reset, jeg lavede min første i går efter den nye, og mit tv fungerer meget bedre nu, havde store problemer med mit CAM modul før, og det fungerer bare nu, så mit råd er hvis du har lavet en før så vent til vi kommer op i FW6 (mener jeg det er).

Er der nogle der ved hvordan man ændre tv guide indstillinger er træt af at den skifter til tv2 sport i baggrunden?

Prøv at slette alle kanaler over Nr. 100 så viser den det program i baggrunden af tv guiden som du var i gang med at se. Desværre gør den det ikke så flydende som f.eks. Samsung, men både lyd og billede går ud og skal bruge nogle sek. på at komme igen :(
@thg super vil prøve at slette dem alle derover tak.

Og problemerne bestod i at når vi valgte kanal via guiden så sagde den konsekvent at det var en kodet kanal vi ikke havde adgang til.
Samt enkelte gange når vi bare skiftede kanal.
jakobfc skrev:@thg super vil prøve at slette dem alle derover tak.

Og problemerne bestod i at når vi valgte kanal via guiden så sagde den konsekvent at det var en kodet kanal vi ikke havde adgang til.
Samt enkelte gange når vi bare skiftede kanal.
Jeg får denne er meddeles hele tiden. Var det den du også fik ?

Billede
Jeg har et meget simpelt spørgsmål, og jeg kan ikke finde ud af det selv! (ret pinligt)

Når jeg sætter mit USB-stik i TV'et, popper der en menu op om jeg vil se mapperne på stikket.
Hvis stikket sidder i TV'et og jeg vil åbne mapperne UDEN at skulle tage stikket ud og sætte det i igen for at få menuen frem, hvordan gør jeg det? Hvor finder jeg genvejen til USB-stikket? ;;)
haasum skrev:Er der nogen der ved hvordan man frakobler sin harddisk fra tv ? selvom jeg slukker tvet så står harddisken stadig og snurrer.
Den skulle gerne slukke selv efter lidt tid, men jeg mangler også en "Sikker frakobling af USB-udstyr"... For TV'et kan sagtens finde på at lave korrupte data hvis du bare hiver den ud.

Bruger du Yousee? Du skal slette nogle specifikke kanaler for at få EPG til at vise den rigtige kanal i baggrunden, men din TV2 Sport ligger nok på den kanal, som TVet får EPG-data fra, så derfor vises den pt. altid i baggrunden. Søg i forum - der er en tråd om hvordan man får korrekt billede på EPG.
Når man er inde og ændre indstillingerne for skærmen, så er det fedt at man kan se de ændringer man laver undervejs. Men det kan også være lidt "irriterende" at billedet skifter hele tiden, som det jo gør i film, foldboldkampe og andre udsendelser.

Er det på nogen måde muligt at få et still-billede, i stedet for en udsendelse?
Hej Mhras
Du kan uden problemer pause en udsendelse fra Netflix, Youtube, optagelse fra HD, ekstern blu-ray osv.

Disse kan du så bruge til at justere billed-parametre uden at bagved-liggende billede ændrer sig hele tiden.
brr_dk skrev:Hej Mhras
Du kan uden problemer pause en udsendelse fra Netflix, Youtube, optagelse fra HD, ekstern blu-ray osv.

Disse kan du så bruge til at justere billed-parametre uden at bagved-liggende billede ændrer sig hele tiden.
Super!
Det vil jeg prøve når jeg kommer hjem - tak!! :)
  • 1
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 102