16 apr 2016, 14:20
Havde virkeligt overvejet Panasonic cx800, fantastisk billede, men problemet ligger desværre i fødderne, da mit tv-borg er for lille, har ikke plads til større.
Så hvis jeg kan finde samme konkurrent som cx800 fra Sony, og sammenligne kvaliteten, samt et håb på at foden er midt i, så er det helt perfekt.
Preben Jensen skrev:Jeg har ikke set 55" modellen i et mørk rum eller med svagt lys, men jeg har set den i en oplyst stue og jeg kunne ikke se noget ved normal brug.ok tak Preben. Jeg skal ud og se på lidt af hvert og se om jeg kan beslutte mig.
Den så meget fin ud, lignede min 65" bare lidt mindre
Det er ikke min skærm så jeg har ikke pillet og leget med den, kun set den når jeg er på besøg.
Det med begbelysning er mest folk der ser tv i mørke rum, hvis der er lys i rummet og skærmens belysning matcher det omgivende lys tror jeg ikke der er nogen synlig forskel.
Havde virkeligt overvejet Panasonic cx800, fantastisk billede, men problemet ligger desværre i fødderne, da mit tv-borg er for lille, har ikke plads til større.
Så hvis jeg kan finde samme konkurrent som cx800 fra Sony, og sammenligne kvaliteten, samt et håb på at foden er midt i, så er det helt perfekt.