Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Swingking
ThomasP123 skrev:Har også problemer med at caste viaplay , det er pænt træls når man ikke har kabel tv ;;)
Hvilken tv version har du ? Skriv gerne model nummer
Af Swingking
Har løst problemet efter at have snakket med Sony. Ang . Cast af Viaplay samt Tv2 play og DR. Nu

Man skulle bare opdateres appen Google Cast reciver. Inde i Play store under mine app
Af Swingking
Prøv så at genstarte tvet. Tryk først på Home knappen og så bagefter holder du tænd knappen nede i 5 SEK så genstarter tvet ... Se som det virker og skriv tilbage ..
Nå, har nu været igennem en fabriks reset, og sikret mig at ALLE Apps er opdateret.
Jeg kan caste fra youtube.com, og vise billeder fra min mobil, men min Viaplay APP virker ikke :(

Nogen gode ideer ???
Af Swingking
Under mine apps inde i play store.. hvis den ikke er der, så gå ind i indstillinger og så ind i apps under system apps så skulle den meget gerne være der nemlig...

Fik du afprøvet at genstarte tvet ikke en fabriks nulstilling, men kun en alm genstart ?

Det gøres ved at trykken på Home knappen, når du så er inde i Home menuen trykker du og holder tænd knappen nede i ca 5 sek. På fjerbetjening så genstarter tvet nemlig....
Senest rettet af Swingking 14 apr 2016, 20:53, rettet i alt 1 gang.
Tak for din hjælp Swingking - jeg løste det dog selv (men havde ikke klaret det uden din hjælp).
Jeg kunne IKKE finde Appen under Indstillinger, men søgte i stedet efter den via min PC, og med Cast Extension i min Chrome Browser, kunne jeg vælge (via min PC) at indstallere den på mit TV.
Har testet, og det virker :)

Ha en super aften :)