Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PeterL
Jeg har downloaded den seneste firmware (februar 16) til mit nye 49x8305c. Unzippet den og lagt mappen i roden på en usb-stik. Den er anbragt i usb-indgang 1. Men når jeg søger efter softwareopdateringer finder programmet ikke noget. Hvordan tvinger jeg programmet til at søge på usb?
Det er fat32-formatteret, og jeg kan godt læse billeder og videoer fra det.
Sony's hjemmesider er desværre ikke til megen hjælp ("følg instruktionerne på skærmen")
Af Swingking
I mappen på usb skriver du ?, når du pakker den ud er det kun en fil som skal ligge i roden på usb stikket , og tv finder selv ud af opdateret når den ser den fil på en usb stik...
Af mbm
Venter levering af Sony X8505 TV og ja så skal det jo opdateres :)
Det undrer mig at det skal opdateres via USB og ikke bliver det automatisk.

Jeg stod og legede med et TV i elgiganten og der dukkede opdatering op automatisk.
Af PeterL
Swingking skrev:I mappen på usb skriver du ?, når du pakker den ud er det kun en fil som skal ligge i roden på usb stikket , og tv finder selv ud af opdateret når den ser den fil på en usb stik...
Tak. Det var den lille tue, der væltede læsset. Jeg havde læst det sådan, at hele mappen skulle flyttes over. Det skulle den ikke ;;)
Af PeterL
mbm skrev:Venter levering af Sony X8505 TV og ja så skal det jo opdateres :)

Jeg stod og legede med et TV i elgiganten og der dukkede opdatering op automatisk.
Jo, der bliver opdateret automatisk, når du er på nettet. Bare ikke denne seneste opdatering, der midlertidigt blev trukket tilbage. Så vidt jeg har læst mig til, gav den fejl på nogle særlige indstikskort.
Af mbm
PeterL skrev:
mbm skrev:Venter levering af Sony X8505 TV og ja så skal det jo opdateres :)

Jo, der bliver opdateret automatisk, når du er på nettet. Bare ikke denne seneste opdatering, der midlertidigt blev trukket tilbage. Så vidt jeg har læst mig til, gav den fejl på nogle særlige indstikskort.
OK men den kan stadig downloades og installeres?
men der kommer sikkert en ny automatisk?
Den version du kan downloade vil ikke komme OTA. Der vil føst komme en ny OTA når de har rettet fejlen med visse CA-moduler (ikke til det danske marked) og på det tidspunkt har den naturligvis et nyt versionsnummer. Det er dog ligeså smertefrit at bruge USB-metoden, hvis man bare lige husker at smide filerne i roden på stick'en.
Af Swingking
TV2 Play virker ikke med den nye opdatering skod. Men kan ikke caste noget overhovedet det starter ikke.. det virkede fint før denne opdatering. .

Update Viaplay virker heller ikke mere når man vil caste til tvet...

Samt DrTv virker heller ikke hvis man caster til tvet...

Det er selve chromcast delen som der er indbygget i tvet som ikke virker mere med den nye opdatering ....

Tvet er et Sony KDL - 43W805C
Senest rettet af Swingking 12 apr 2016, 22:14, rettet i alt 2 gange.