Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Opdatering:
Sony Danmark siger, at Netflix HDR åbnes på 2015 og 2016-tv i morgen via en softwareopdatering.

Opdateringen indeholder:
1. HDD Recording (HDD Rec for FY15 was as previously informed changed to OND due to issues in Holland, but will now be changed from OND to OTA)
2. Netflix HDR capability
3. Other performance improvements
Det vil sige at det er den opdatering vi har download et i forvejen der kommer ud på nettet nu ikke eller misforstår jeg noget ?

Havde ellers håber på at der ville kommer stemmesøning i Netflix også.
Jeg tjekker det lige i aften. HDR-opdateringen vil ikke rykke noget specielt på 2015-modellerne. XD93 har dog noget local dimming, som godt kunne booste HDR, så det bliver fint lige at få noget spillefilms-længde på noget HDR materiale.
Jeg kunne godt tænke mig at vide helt præcist hvilke ting der følger med i opdateringen.

Jeg synes ikke jeg blev klog på Sonys hjemmeside eller via en Google-søgning - kan nogen hjælpe mig?
:)
Jeg er netop ved at være igennem testen og skal så have skrevet det sammen. Rasmus ser pt. på XD85, så den kan I også glæde jer til.

Nu har jeg XD93 og X85 stående og i karakteristika så ligner de hinanden ret meget. XD93 virker mere som afløseren for X85 da den også bruger VA, idet XD85 er skiftet til IPS, men det skal vi nok komme ind på.