Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det er en lortesituation, du står i. Du får ikke en 2015-model, som gør det bedre billedmæssigt, når vi ikke taler OLED. Jeg tvivler på, at du kan blive enig med Elgiganten om en anden skærm, da de har solgt dig modellen så billigt som de har. 2016-modellerne er ganske vist begyndt at dukke op, men jeg ville passe meget på med at hoppe på sådan en, når kun meget få af dem er blevet anmeldt.
Hvad er status egentlig lige nu? Der kører en reklamationssag, hvor Elgiganten prøver at finde ud af, hvad der kan gøres sammen med Samsung?
Så begyndte mit TV at blinke igen.

Fandt ud af at det, ihvertfald i det her tilfælde, kun sker i forbindelse med TV'ets Youtube og Netflix app.

Jeg satte en Blu-Ray på uden problemer, prøvede også Netflix via min Oppo og Youtube via Chromecast, igen uden problemer.

Efter at have prøvet ovenstående vendte jeg tilbage til TV'ets Youtube og nu var problemet væk.

Kan det være noget handshake-halløj?

Noget HDCP som kikser?
Det kommer og går - og det er jo den værste slags problem at få løst. Har egentligt mest set det på alm fjernsynskiggeri (yousee kabel)

Det at vi begge oplever det får mig til at tro at Samsung må kende til dette problem, de bør fortælle os hvad erfaringerne er med at få det løst.

Mfede du har ret, jeg modtog følgende fra El-giganten igår:

"Hej Kasper

Efter vores telefoniske samtale, skriver jeg denne mail.

Vi har ikke andre alternativer vi kan tilbyde til den nuværende model.
Udover: UE65KS9005XXE & KD65X9005CBAE

Hermed ville jeg ringe til dig, og høre om du var interesseret i at få pengene refunderet, da det nuværende fjernsyn ikke er brugbart.

Vi vil se frem til, at høre fra dig.

God weekend

Med venlig hilsen / Best regards

Smilla

Elgigantens kundecenter"

Det er så en ny person man har med at gøre hvergang man får et svar fra El-giganten.

De fjernsyn de har budt mig er jo en klasse under det jeg har købt. Det er jo ikke tilfredsstillende.

Vaag, hvor har du købt dit?

Mvh
Kasper
Jeg har købt mit hos Elgiganten, bestilt online.

Da det heller ikke hos mig er et konstant problem har jeg optaget nogle videoklip af fænomenet så jeg kan vise folk hvad det drejer sig om og hvordan det opfører sig.

Kommer dit problem spontant, midt i en udsendelse, eller kommer det når du tænder TV'et?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8