Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg er lidt ny i denne verden og står over for indkøb af nyt fjernsyn. Der er sket meget siden jeg fik et 28" Philips efter min konfirmation, som er mit seneste TV køb (slut '90).

Lige nu står valget over for et Samsung 2015 8 series 55 tommer (55JS8005 eller at vente på 2016 og gå ned i 49 tommer (49KS7005). TV'et skal stå i vores stue med forholdsvis meget lys fra vinduer i den ene side. Ingen vinduer bagved eller foran.

Hvad er jeres råd, og er der andre, bedre, alternativer i den prisklasse (10-12.000 kr)?

Tak for alle råd på forhånd!
Microstutter skal du ikke bekymre dig om, ved ikke hvorfor PeterD pludselig bringer det på bane??? Der er ikke nogen på dette forum der har købt det tv der har oplevet problemer med det mig bekendt.

Jeg har ikke set test af KS7005 endnu, det er den for ny til endnu, men tænker da at der billedmæssigt ikke vil være den store revolution ift. 2015 modellen.. Tilgængæld er det nye tv temmelig dyrt når det lige kommer frem. Det vil nok falde hen sidst på sommeren og efteråret, god pris sidst i november til Black Friday, og ellers fra Januar til ca dette tidspunkt vi har nu.. Der er gode penge at spare ved at købe en 2015 model nu.. Men det må jo være jeres beslutning.
Tænkte bare at trådstarter måske også gamede og skulle streame serier..men okay det beklager jeg. :)

Jeg har selvfølgelig også andre forslag, men tror ikke de findes til så gode priser som dem du selv har fundet.

Carry on.