Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af pjuul
Hej med jer!
Vi har et Samsung smart tv i vores stue som er Ca. 4 år gammel, og for 2 måneder siden har vi også fået et Samsung tv i vores soveværelse, det er dog ikke et smart tv men den har usb indgang, så vi troede lige at vi kunne se nogle udsendelser som vi har optaget på usb i stuen, men det kan jeg ikke få til at lykkes!

Er der et eller andet smart man kan gøre? Eventuelt en måde hvor man kan sende det via cromecast?
Brugeravatar
Af hans123
Optagelser kan ikke deles. De er altid låst til et TV. Når de er optaget via USB.

Der findes optagere ( Panasonic ) som kan sende optagelser ud via dnla.

Men det hjælper ikke på det du har optaget nu.
Af pjuul
Ok tak for svar! Jeg havde egentlig også mistet troen på at det kunne lade sig gøre, da jeg ikke kunne smide det over på en laptop! Men jeg havde dog et lille håb om at der fandtes en slags konverterings software til pc... for det må da kunne lade sig gøre at lave tænker jeg
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har ikke hørt om et værktøj til PC. Hvis det findes skal det også kunne bryde kryptering, da harddisken er krypteret. Jeg tvivler derfor på, at der findes et gratis værktøj til det.

Hvilken tv-udbyder har du? Er programmer ikke tilgængelige igennem deres app til tablet/mobil? De fleste af dem understøtter Google Cast og Airplay, så man kan sende billedet tilbage på tv-skærmen trådløst med hhv. en Chromecast eller Apple TV-boks
Af jng
Rasmus Larsen skrev:Jeg har ikke hørt om et værktøj til PC. Hvis det findes skal det også kunne bryde kryptering, da harddisken er krypteret. Jeg tvivler derfor på, at der findes et gratis værktøj til det.

Hvilken tv-udbyder har du? Er programmer ikke tilgængelige igennem deres app til tablet/mobil? De fleste af dem understøtter Google Cast og Airplay, så man kan sende billedet tilbage på tv-skærmen trådløst med hhv. en Chromecast eller Apple TV-boks
- ellers må trådstarter anvende en løsning med 2 x Denver-boks og en harddisk.
Sidst jeg så en Denver (DVB-C), kostede den vist 298 kr.
Denvers fjernbetjening er ikke highend, men det er billederne...