Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Lodbergs skrev:
mbm skrev:ser jeres skærm ikke sådan ud, når det er mørkt og baggrunden er mørk?
Prøv at tørre skærmen med en tør klud, mens du trykke blidt. Det kan muligvis fjerne det
Har prøvet
Sort skærm kan findes på denne måde:
Åben youtube appen, søg på black screen 10 hours.
Afspil filmen, og der er sort skærm ;-)

Kan ikke få stuen helt mørk, men for mig at se er skærmen kulsort
alsim90 skrev:Sort skærm kan findes på denne måde:
Åben youtube appen, søg på black screen 10 hours.
Afspil filmen, og der er sort skærm ;-)

Kan ikke få stuen helt mørk, men for mig at se er skærmen kulsort
Ja det er min desværre ikke !:(
Har prøvet med en factory reset. Dette resulterede desværre i at Mine film fra netværket ikke kan afspilles flydende mere :(( med kodi
Jeg har nu fulgt anbefalingen mht opsætning af billedet.

Jeg har to spørgsmål:

- Det anbefales at man sætter "Mastered in 4K" til "Til". Men når jeg vil ændre den, skriver den "Tilgængelig ved HDMI-indgang eller internetvideo". Hvordan pokker får jeg den ændret?

- Under "Farvespektrum" anbefales det at man sætter "Farvespektrum" til "sRGB/BT.709". Men jeg kan ikke ændre den til andet "Auto" som den står til nu.

Hvor skal jeg lede hende for at få dem ændret?

På forhånd tak :)
mhras skrev:Jeg har nu fulgt anbefalingen mht opsætning af billedet.

Jeg har to spørgsmål:

- Det anbefales at man sætter "Mastered in 4K" til "Til". Men når jeg vil ændre den, skriver den "Tilgængelig ved HDMI-indgang eller internetvideo". Hvordan pokker får jeg den ændret?

- Under "Farvespektrum" anbefales det at man sætter "Farvespektrum" til "sRGB/BT.709". Men jeg kan ikke ændre den til andet "Auto" som den står til nu.

Men hvilken indgang er du på? HDMI?
De settings er ikke tilgængelige på eks. alm. TV signal.
mbm skrev:
mhras skrev:Jeg har nu fulgt anbefalingen mht opsætning af billedet.

Jeg har to spørgsmål:

Men hvilken indgang er du på? HDMI?
De settings er ikke tilgængelige på eks. alm. TV signal.
Der kører et HDMI kabel fra mit TV til min Marantz nr1402 receiver. Derudover har jeg en PS3 og et AppleTV tilsluttet til receiveren. De er tilsluttet med HDMI.

Jeg har ikke mulighed for at prøve lige nu, men hvis jeg er på enten PS3-kanalen eller AppleTV, så ville jeg kunne ændre den, da det ikke er via TV signal?
her er nye billeder sendt til Sony.
Nu vil Sony have TVét ind til service og kigge nærmere på det.
Hvor jeg dog trist over jeg ikke bare leverede lortet retur indenfor de 14 dage :(
Vedhæftede filer
P1090607.JPG
P1090607.JPG (148.5 KiB) Vist 4571 gange
P1090604.JPG
P1090604.JPG (150.5 KiB) Vist 4571 gange
Den ser heller ikke specielt homogen ud. Min egen holder sig homogen selv med lange eksponeringer, hvor skærmens reflektioner i stedet begynder at blive ret synlige i et mørklagt lokale. Det er dog et lotteri med homogenitet af panel.
Torben Rasmussen skrev:Den ser heller ikke specielt homogen ud. Min egen holder sig homogen selv med lange eksponeringer, hvor skærmens reflektioner i stedet begynder at blive ret synlige i et mørklagt lokale. Det er dog et lotteri med homogenitet af panel.
Burde de ikke bare sende et nyt til mig?? :(( :((

Det er jo helt vildt at jeg netop har kørt mit plasma på lodsen pga det begyndte at lave farvede plamager.. Så køber jeg et nyt som også er fyldt med fejl. :(

Torben har du slet ikke noget på din skærm der kan ligne dette?
Jeg har i dag fået svar fra Sony vedr. problemer med at TV'et "fryser" (ikke reagerer når jeg trykker på knapperne på remoten):

It seems as you have an software "bug" on the tv, what i would like you to do is, to check you firmware vers, (press the help button on the right side of the netflix) there you can find the software vers.
If it is the latest ( pkg3.317XXXX or higher) there are an new software due to be coming today.
When you have checked the software, i would recommend you to make an factory reset, this is due to clean out any old software "leftovers", if you do not make an factory reset, it can cause some hang ups with old software, and cleaning up the software are the way."

Så må vi se om det hjælper! :)
Mit TV ligner det fra anmeldelsen på en prik. Der kan du se billeder skudt med forskellig eksponering. Vær dog OBS på, at jeg jo benytter MotionFlow på "Tydelig", så min lysstyrke er generelt lavere (120 cd/m2).
mhras skrev:Jeg har i dag fået svar fra Sony vedr. problemer med at TV'et "fryser" (ikke reagerer når jeg trykker på knapperne på remoten):

It seems as you have an software "bug" on the tv, what i would like you to do is, to check you firmware vers, (press the help button on the right side of the netflix) there you can find the software vers.
If it is the latest ( pkg3.317XXXX or higher) there are an new software due to be coming today.
When you have checked the software, i would recommend you to make an factory reset, this is due to clean out any old software "leftovers", if you do not make an factory reset, it can cause some hang ups with old software, and cleaning up the software are the way."

Haha... Tænk sig hvis man skulle lave et komplet reset (formatering) af sin pc hver eneste gang der er Windows Update! Virkelig dårlig lavet og meget dårlig tankegang at kunden skal dette og efterflg. skal ind og opsætte alle indstillinger, kanalliste mv! Tv'et er under reklamationsret = sælger skal udbedre fejl - det er ik kunden der skal dette!!!

Hvis du i stedet kontakter Sony på denne mail, får du dansk svar O_O :
[email protected]
thg skrev:
mhras skrev:Jeg har i dag fået svar fra Sony vedr. problemer med at TV'et "fryser" (ikke reagerer når jeg trykker på knapperne på remoten):

Haha... Tænk sig hvis man skulle lave et komplet reset (formatering) af sin pc hver eneste gang der er Windows Update! Virkelig dårlig lavet og meget dårlig tankegang at kunden skal dette og efterflg. skal ind og opsætte alle indstillinger, kanalliste mv! Tv'et er under reklamationsret = sælger skal udbedre fejl - det er ik kunden der skal dette!!!

Hvis du i stedet kontakter Sony på denne mail, får du dansk svar O_O :
[email protected]
Jeg lagde ikke mærke til at det var en DK-support, men fik også et pænt svar med at jeg kunne skrive på dansk næste gang :D

Men...prøver de ikke at udbedre fejlen ved at lave en update? Eller skal man pakke TV'et ned hver gang og så køre ned i butikken med det? :) Det magter jeg ikke rigtigt...
  • 1
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 102