Log ind med sociale netværk
01 apr 2016, 11:21
Forvent det samme, som de andre LG'er i den prisklasse.
Solidt tv, med velfungerende smart tv
Dårligere sortniveau, end alle konkurrenterne
Meget tit, er bagbelysningen også mere ujævn end konkurrenternes
Godt til en stue, hvor der sjældent er dæmpet belysning. Mindre godt, hvis du ser mange film i mørklagt rum
Jeg ville give lidt ekstra, og så købe Samsung UE65JU7005 hvis jeg var dig.
Allround et meget bedre tv billedemæssigt, som er ret populært
Det har været nede i 12.999kr, og kommer det sikkert snart igen. Brug evt. prisalarm på pricerunner.dk
Solidt tv, med velfungerende smart tv
Dårligere sortniveau, end alle konkurrenterne
Meget tit, er bagbelysningen også mere ujævn end konkurrenternes
Godt til en stue, hvor der sjældent er dæmpet belysning. Mindre godt, hvis du ser mange film i mørklagt rum
Jeg ville give lidt ekstra, og så købe Samsung UE65JU7005 hvis jeg var dig.
Allround et meget bedre tv billedemæssigt, som er ret populært
Det har været nede i 12.999kr, og kommer det sikkert snart igen. Brug evt. prisalarm på pricerunner.dk
01 apr 2016, 11:57
Ja, det var grunden til at jeg ikke anbefalede det. Jeg har dog selv et Sony 55-W805B, og er fuldt ud tilfreds. Men jeg købte faktisk 2014 modellen, af samme grund, da jeg havde hørt om alt bøvlet med Android tv.
2015, har ikke været smart tv'ets mest stabile år, tror faktisk at LG's har været bedst, men det halter altså lidt på billedesiden pga. sortniveauet. Jeg ville personligt ikke vægte smarttv, højere end billedeniveau, så jeg ville købe Sony'en eller Samsung'en hvis det var mig. Det skal lige siges, at der er mange der er glade for Sony'en, men som du også selv siger, andre der brokker sig over, at det skal genstartes engang imellem, og noget manglende optagefunktion
2015, har ikke været smart tv'ets mest stabile år, tror faktisk at LG's har været bedst, men det halter altså lidt på billedesiden pga. sortniveauet. Jeg ville personligt ikke vægte smarttv, højere end billedeniveau, så jeg ville købe Sony'en eller Samsung'en hvis det var mig. Det skal lige siges, at der er mange der er glade for Sony'en, men som du også selv siger, andre der brokker sig over, at det skal genstartes engang imellem, og noget manglende optagefunktion
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto