Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Clemens
Hey alle gurus!
Jeg står og skal købe et nyt tv.

Jeg har længe gerne ville have et 4k i 65", og nu skal der være nu !

Men markedet er så stort og en smugle forvirrende, så håber i måske kan guide mig til det perfekte køb :)

Jeg skal bruge det primært til gaming primært på ps4 - så apps er ikke så vigtige (dog en fin bonus)

De ting jeg ønsker er at tv'et er 4k, 65 tommer og koster max en 15-16k ish.

Jeg har kigget på disse to modeller:

Sony Bravia KD-65X8505C

Philips 65PUS7600/12 (denne model mest pga ambilight, da det ser lidt blær ud)

Er de to modeller noget værd?

Håber i kan hjælpe og vejlede mig til det rigtige køb,
På forhånd tak for hjælpen

Mvh
Clemens
Sony X85C er der skrevet meget om her i forummet. Rigtig fint billede, men der var mange softwarefejl i starten. Det er blevet meget bedre. Når du ikke rigtig skal bruge den til apps, så betyder det jo ikke meget.

Til spilkonsol ville jeg gå udenom 7600. Den har ret højt input lag, hvilket er et udtryk for forsinkelse på signalet. I praksis vil du føle det som om, at controlleren ikke reagerer helt så hurtigt, som du gerne vil have i spil. Se evt. denne artikel: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1444728963

Fona har stadig 65X8505C til 11.999 og det synes jeg personligt er en helt fantastisk pris.
Af capi
Tænker også jeg vil købe Sony x85c skal også bruges til ps4/Xbox one.

Har du et bud på om prisen falder mere eller det er nu jeg skal slå til ;-)
Rasmus Larsen skrev:Sony X85C er der skrevet meget om her i forummet. Rigtig fint billede, men der var mange softwarefejl i starten. Det er blevet meget bedre. Når du ikke rigtig skal bruge den til apps, så betyder det jo ikke meget.

Til spilkonsol ville jeg gå udenom 7600. Den har ret højt input lag, hvilket er et udtryk for forsinkelse på signalet. I praksis vil du føle det som om, at controlleren ikke reagerer helt så hurtigt, som du gerne vil have i spil. Se evt. denne artikel: http://www.flatpanels.dk/fokusartikel.p ... 1444728963

Fona har stadig 65X8505C til 11.999 og det synes jeg personligt er en helt fantastisk pris.
Af capi
Rasmus Larsen skrev:Man kan naturligvis aldrig være sikker, men jeg tror ikke, at prisen falder yderligere. Jeg tror faktisk sagtens den kunne gå hen og stige i pris i produktets sidste uger på markedet. X85C er ved at udgå netop nu og erstattes om lidt af XD85.
Er her lige igen O_O

Hvad med dette LG 65UF680 65" LED TV til 9999 hos power?