Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af KimKaos
sørenhansen skrev:Hej er der nogle der ved hvad samsung tv´s nye firmware update indeholder
Nej og det er næsten altid umuligt at finde ud af hvad deres nye versioner indeholder - men lige nu er 1446 på vej ned på mit tv - så får vi at se hvad der sker ;)

Update:

Version 1446 virker fint på mit JS8005 - men hvad der er ændret er ikke til at se - typisk Samsung

Har kikket lidt på de udenlandske sider men heller ikke her kan man finde nogle info.

Der er heller ikke kommet nye app´s - så vi må vente til en eller anden finder svaret
Senest rettet af KimKaos 29 mar 2016, 17:00, rettet i alt 2 gange.
Af jng
sørenhansen skrev:Hej er der nogle der ved hvad samsung tv´s nye firmware update indeholder
Indholdet afhænger [naturligvis] af den model, der opdateres...
Brugeravatar
Af KimKaos
jng skrev:
Indholdet afhænger [naturligvis] af den model, der opdateres...
Ja det gør det naturligvis - men Samsung er altid meget sparsomme med deres oplysninger om hvad der er nyt i deres firmware uanset hvilken model det drejer sig om.
Af npchristiansen
Vores tv er JS8005 og det siger den aktuelle version er 1445 samt det er opdateret.
Kunne opdateringen ikke være udfasningen af Skype som den er poppet op med for noget siden?
Brugeravatar
Af KimKaos
npchristiansen skrev:Vores tv er JS8005 og det siger den aktuelle version er 1445 samt det er opdateret.
Kunne opdateringen ikke være udfasningen af Skype som den er poppet op med for noget siden?
Det er muligt at det er Skype der gør at der skal justeres på firmwaren eller 1000 andre småting - nogle som endda slet ikke er relevante for os her i landet og ja det er ikke 1446 som jeg skrev - men 1445 - tak