Til al snak om Apple TV - Apple's medieboks til tv-skærmen

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mich61
Jeg har i længere tid haft problemer med at starte airplay fra f.eks. Yousee Ipad appen, og har måttet genstartet ATV´et og /eller genstartet Ipad´en og andre "triks" Men nu synes jeg det kører meget bedre efter opgraderingen til 9.2. Andre med samme oplevelser ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Jeg har også problemet med YouSee via Airplay. Ofte vil signalet ikke starte og det falder andre gange ud midt under udsendelsen (hvorefter app'en skal helt lukkes og åbnes igen). Ofte var jeg nødsaget til at bruge Airplay Mirroring i stedet.

Jeg har ikke prøvet efter 9.2, men jeg skal se fodbold i weekenden, så jeg skal nok lige give input herfra stuen :)
Af Noesitium
Jeg har alvorlige problemer med HBO Nordic og Netflix.

Når jeg ser noget på HBO, så stopper den ca. 3 gange, hvor den så ikke kan startes igen, selvom man genstarter app'en, men genstarter jeg ATV, så er der hul igennem igen, hvorefter jeg så kan se noget af serien igen, inden de samme sker igen. Jeg fatter hat, for når jeg så bliver tilpas træt af det, så ser jeg det på SmartTV Appen, og der fungerer det fejlfrit.

Med Netflix er det lidt noget andet, holder jeg pause, så kan jeg ikke starten igen, medmindre jeg lukker ned, eller bliver ved med at forsøge 5-10 gange .. Der melder den også bare fejl .. Ligeledes ingen problemer med SmartTV.

Andre der oplever dette? Og kører i trådløst eller kablet? .. Pt. kører jeg kablet på ATV og trådløst på SmartTV, og stadig kun problemer med ATV.

Mit ATV er opdateret til tvOS 9.2.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
mich61 skrev:Jeg har i længere tid haft problemer med at starte airplay fra f.eks. Yousee Ipad appen, og har måttet genstartet ATV´et og /eller genstartet Ipad´en og andre "triks" Men nu synes jeg det kører meget bedre efter opgraderingen til 9.2. Andre med samme oplevelser ?
Jeg glemte at komme med en tilbagemelding. Mine problemer er umiddelbart blevet færre efter 9.2, men jeg synes stadig, at Airplay i YouSee app'en er ustabilt.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Hvis I er til gode film, som ikke nødvendigvis er super-mainstream, så prøv at tjek tjenesten Tribeca Shortlist, der lige har lanceret app på Apple TV. Den kan prøves gratis i 14 dage, derefter $5/md.

Jeg har lige installeret den. Det ser spændende ud, så jeg tror at jeg giver den en chance.

Det er titler á la The Hurt Locker, Jerry Maguire, Shakespeare in Love, Good Will Hunting, Platoon, The Professional og American Psycho. Og så skifter de en del af kataloget ud hver måned, så der er løbende er nyt.

Link til lidt mere info: http://www.flatpanelshd.com/news.php?su ... 1459404891
Af jramskov
Det lyder interessant, bare ærgeligt at det er US only.

MrMC 2.0 blev i øvrigt frigivet i går, bla. med et nyt skin der ligner en gammel udgave af TvOS. Personligt foretrækker jeg stadigt default skin. Vær også opmærksom hvis du benytter en ekstern database (f.eks. på en NAS), at den opgraderer databasen og dermed ikke er bagudkompatibel.

UPDATE - her er info:
MrMC for tvOS 2.0.0 has been released.

Database will be bumped to match Kodi 16, for those that use MrMC with MySQL all other clients will need to use same database version. for others there are no changes and issues with database.

Below are changes from 1.6.0 to 2.0.0

+ bump core to match jarvis 16.1 RC2
+ bump to AE/17 and friends
+ added skin SIO2
+ added rar
+ added DVD iso/img playback, no VIDEO_TS yet
+ bumped all PVR addons
+ added music visualisations
+ fixed, iOS/tvOS. poke pvr manager when we re-enter foreground
+ fixed, bring back dvd settings
+ pvr handling changes, buffer and friends
+ fixed, tvOS keyboard handling
+ fixed, pvr livetv buffering issue.
+ fixed, calling into smbc_stat with empty strings
+ fixed, nextpvr crashing when response is not ok.
Af ULW
Apple TV4 (SIRI) Remote understøtter nu (efter seneste software upgrade) også BeoVision 10 (Beo4 remote) lyd op og ned på TVet, nu mangler vi blot at TV2 Play får deres app frigivet med først live tv og siden hen On Demand.
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 38