Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rasmus_j_Christensen
Hej Allesammen.

Det er ved at være småt med videomaskiner, og dem der er, hvis de er nye koster over 800 kr.

Vil høre om der er en der har en billig brugt til salg, som selvfølgelig virker.

Det er til min moster på 75 som har en der er gået i stykker, en dvd afspiller/optager er ikke en mulighed.

Rasmus
Brugeravatar
Af azrael
Jeg tror netop ikke at jeg ville gå efter en brugt videomaskine. Chancen for at finde en med slidt videotromle er alt for stor. Nu ved jeg ikke hvor meget din moster vil slippe for maskinen, men kig da evt. på følgende Samsung DVD/video kombimaskine. Den kan fås ned til omkr. 1000 kroner og jeg har fra flere sider hørt, at Samsungs videomaskiner slet ikke skulle være så ringe, omend ikke på niveau med de gode gamle maskiner.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du er 6 mdr. for sent ude. Jeg kylede min gamle maskine i skralderen :(
Brugeravatar
Af azrael
Nu kan jeg af en eller anden årsag ikke åbne linket, men jeg vil generelt advare mod at købe hos Pixmania. Det er et fransk foretagende, der opererer fra Frankrig og på basis af fransk lovgivning (sidstnævnte burde egentlig ikke gælde når de sælger til Danmark via en hjemmeside på dansk, men sådan er der så meget).
Senest rettet af azrael 25 aug 2007, 00:10, rettet i alt 1 gang.
Af Blondin
Jeg har en velfungerende video, som ikke bruges. Er derfor villig til at sælge. Mærket er JVC HR-S7000, den har bl.a. hifi, s-vhs osv. Virker perfekt og manual haves.