20 mar 2016, 15:05
Jeg bruger dette beslag som er 1 cm. fra væggen og det fungerer fint, så ser ingen grund til at købe et dyrt beslag fra Vogels...
thg skrev:Jeg bruger dette beslag som er 1 cm. fra væggen og det fungerer fint, så ser ingen grund til at købe et dyrt beslag fra Vogels...Og dette beslag du bruger er hvilken ?
Swingking skrev:thg skrev:Jeg bruger dette beslag som er 1 cm. fra væggen og det fungerer fint, så ser ingen grund til at købe et dyrt beslag fra Vogels...Og dette beslag du bruger er hvilken ?
Ryan76 skrev:Først og fremmest tak for nogle rigtig gode anmeldelser.Generelt er både Sony's 14' og 15' modeller rigtig gode til fodbold og sport. Jeg har selv 55W805B, og har også sat X8505C op et andet sted. Jeg gik selv fra et ældre LG plasma, før det, nemlig 50PK550N. Du får et chok over hvor godt LED er blevet, hvis du vælger den rette model. Du behøver ikke at være nervøs, hvis du har været tilfreds med dit LG billede, bliver du MONSTER tilfreds med det nye Sony tv, hvis du bruger de rette indstilinger. Jeg fravalgte personligt 15' modellen pga. alt det bøvl der har været med Android tv. Og så fik jeg det til 4.999kr, som gjorde det til et nemt valg på det tidspunkt, for ca. et halvt år siden. Held og lykke med dit nye tv
Dernæst ville jeg høre om hvordan det er at se sport, f.eks. fodbold, på det anmeldte tv?
Jeg ville også høre om der er nogle nøglebegreber i anmeldelserne der indikerer om et tv er (relativt) godt at se fodbold på?
Jeg har i mange år haft et billigt 42" plasma fra LG som jeg har været godt tilfreds med (undtagen størrelsen) - da det jo i min optik viser et ganske fint og naturligt billede.
Mine spørgsmål er muligvis stillet før og jeg beklager hvis det er tilfældet.
LBC skrev: Generelt er både Sony's 14' og 15' modeller rigtig gode til fodbold og sport. Jeg har selv 55W805B, og har også sat X8505C op et andet sted. Jeg gik selv fra et ældre LG plasma, før det, nemlig 50PK550N. Du får et chok over hvor godt LED er blevet, hvis du vælger den rette model. Du behøver ikke at være nervøs, hvis du har været tilfreds med dit LG billede, bliver du MONSTER tilfreds med det nye Sony tv, hvis du bruger de rette indstilinger. Jeg fravalgte personligt 15' modellen pga. alt det bøvl der har været med Android tv. Og så fik jeg det til 4.999kr, som gjorde det til et nemt valg på det tidspunkt, for ca. et halvt år siden. Held og lykke med dit nye tv1000 tak for svaret - det er super fedt at høre fra en der selv har fjernsynet og erfaring med plasma
Houdini skrev:Mbm. Plex når du ik kan lide kodiMen det kræver vel en plex server?
mbm skrev:Så kan du vel lige så godt tilslutte den USB disk direkte til tv'et?Houdini skrev:Mbm. Plex når du ik kan lide kodiMen det kræver vel en plex server?
Har kun Mine film på en USB disk tilkoblet router.
Er stadig frustreret over jeg ikke kan tænde tv'et med min harmony.
mbm skrev:Indstillinger af tv kanaler er en pain.Irriterer også mig, og irriterer mig endnu mere at når man nu omhyggeligt har om-arrangeret sine kanaler så hopper flere med tiden tilbage til det kanalnummer de kom fra. Andre der har det problem?
Er der ingen smart måde til redigering af kanaler. Slette de krypterede?
esef skrev:Slette kanaler, kan du sagtens gøre der hvor man sorterer kanalerne direkte på tv'et.mbm skrev:Indstillinger af tv kanaler er en pain.Irriterer også mig, og irriterer mig endnu mere at når man nu omhyggeligt har om-arrangeret sine kanaler så hopper flere med tiden tilbage til det kanalnummer de kom fra. Andre der har det problem?
Er der ingen smart måde til redigering af kanaler. Slette de krypterede?
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.