Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Torben Rasmussen skrev:Jeg bruger et Vogels, som giver mig godt 1 cm til væggen, så jeg kan få det optiske kabel ud... stupid løsning de har valgt på den her model.
Torben, hvilket Vogel ophæng er det præcist du bruger. Jeg har været ved at kigge på Vogel thin 205 og vogel thin 305, men er i tvivl om de kan bruges hvis jeg køber adaptor til toslink og vinklet netkabel. Beslagene giver 15 mm mellem væg og skærm, er det nok?
Swingking skrev:
Stein skrev:Nej , synes ikke at jeg orker mere med det tv , er så tæt på at smide det på skrotpladsen.

Stein
Hvis du komme så langt så vil jeg gerne hente det hos dig :D syntes at det er en kanon tv ...
Ja for dem som bruger en tv boks , har en kammerat med samme tv , men han kører over boks og han ser selvfølgelig ikke de problemer jeg har med den fryser og langsom ind og ud af tv guiden.

Stein
rysken skrev:
Torben Rasmussen skrev:Jeg bruger et Vogels, som giver mig godt 1 cm til væggen, så jeg kan få det optiske kabel ud... stupid løsning de har valgt på den her model.
Torben, hvilket Vogel ophæng er det præcist du bruger. Jeg har været ved at kigge på Vogel thin 205 og vogel thin 305, men er i tvivl om de kan bruges hvis jeg køber adaptor til toslink og vinklet netkabel. Beslagene giver 15 mm mellem væg og skærm, er det nok?
Det er et Vogels Wall 1305 jeg bruger. Her passer det vinklede stik fra AV Cables lige præcis bagved.
Stein skrev:Ja for dem som bruger en tv boks , har en kammerat med samme tv , men han kører over boks og han ser selvfølgelig ikke de problemer jeg har med den fryser og langsom ind og ud af tv guiden.
Stein
Her kører det nu også fint nok. TV guiden er ikke den hurtigste i verden, men ift Yousees box, så er den en jetjager.
loveduck skrev:
Stein skrev:Nu har jeg sgu fået problemer med det trådløse netkort på min 65X8507C , den hopper konstant af og kan ikke logge på , og det gælder kun på 5ghz delen , 2,4 ghz delen er der ikke problemer med , andet end at det er langsomt.

Stein
Har desværre samme problem :-/ Mit fjernsyn er dog et 55X8505. Hører gerne om løsningsforslag eller andre med samme problem.
Samme problem her. Virkede fint i går. Nu kan den ikke finde nogle net. Har genstartet routeren uden succes. Jeg har Yousee router..

Hvordan pokker kan den fra den ene dag til den anden stoppe med at fungere? Har den mon downloadet en dårlig opdatering i nat eller noget lignende?

Hvad kan man gøre for at finde en løsning?
Og det er kun 5 GHz der giver problemer for jer begge? Kunne I evt lige prøve at oprette et wifihotspot fra telefonen og se om den vil hoppe på den (hvis det altså er både 2.4 GHz og 5GHz der ikke virker)?
rysken skrev:
Det er lige præcis nok til den vinklede toslink adaptor. Den anvender jeg sammen med et Vogels Thin 305. Netkablet kan jeg dog ikke hjælpe med.
Torben Rasmussen skrev:Og det er kun 5 GHz der giver problemer for jer begge? Kunne I evt lige prøve at oprette et wifihotspot fra telefonen og se om den vil hoppe på den (hvis det altså er både 2.4 GHz og 5GHz der ikke virker)?

Det er KUN 5 ghz delen der er problemer med.

Stein
loveduck skrev:
rysken skrev:
Det er lige præcis nok til den vinklede toslink adaptor. Den anvender jeg sammen med et Vogels Thin 305. Netkablet kan jeg dog ikke hjælpe med.
Min største bekymring var om toslink vinklet adaptor og vogels thin 305 kunne bruges til X85, men det kan jeg forstå du benytter, så tror jeg springer på en vogels thin 305, så dyret kan komme op på væggen :-)
  • 1
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 102