Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mfede
Dureston skrev:
Mfede skrev:Det er et spørgsmål om personlige præferencer, og hvor heldig man evt. er med X85C-modellen ift. clouding osv.
På den afstand ville jeg nok selv tage X85C.
Hvad med 2,5 m .. er 65" så ikke for stort?
Jeg vil ikke mene, at det er for stort. Spørgsmålet i mine øjne er mere om man vil synes at 55" er fint til ens behov på den afstand.
Jeg tror sgu umiddelbart at jeg havde snuppet EG910 på den afstand og med besparelsen på 2000 kroner, men jeg synes ikke der er et klart "rigtigt" valg her. Det må du lidt gøre op med dig selv :)
Af lennon
En afstand på 2,5m kan sagtens retfærdiggøre et 65 " kvalitets TV,som de to nævnte . Spørgsmålet er mere om stuen rent møbleringsmæssigt kan bære det . Og det er jo en individuel afgørelse . . .
Af mbm
Houdini skrev:Ved ik om i har talt med ElG, men alt er som det skal være og mit kommer fredag som aftalt.
Ringede også, men for at rykke det til en lørdags levering,, så er jeg fri for at tage fri og sidde og vente hele dagen :)
Af Fausto
mbm skrev:Skal have 65" til 14.000 kr.

Jeg regner med Det bliver et af nævnte. Mens de stadig kan fås.
...
Hvor længe er sidste års modeller typisk i handlen?
Lurer selv på Samsung 7005, men hvor længe tør man vente med at købe? O-O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er forskelligt fra producent til producent. Samsung har ikke offentliggjort priser på deres 2016-lineup, så de er nok at finde et stykke tid endnu. Pana og Sony har allerede priser på de nye og de er også på vej ud i handlen, så hvis man vil have en 2015-model fra dem, så skal man nok rykke nu.