Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af KristianR
Så er der bestilt en lg 910 til 10000 hos elgiganten. Jeg fik vidst en af de sidste fra deres online lager, og der er kun nogle tilbage i deres butikker i Jylland. Jeg får det leveret på lørdag. Jeg er meget spændt på billedkvaliteten, jeg håber ikke at billedet hakker ved bevægelser eller der er andre alt for generende skavanker. Håber også fodbold vil se godt ud.

Jeg havde egentlig tænkt mig at købe en Samsung, og vaklede mellem 55" ju7505 til 7500kr og 55" js9005 til 12000kr, begge hos hifiklubben, men jeg tænkte at oled ville være mere spændende at prøve.
Senest rettet af KristianR 15 mar 2016, 17:48, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Vi spurgte LG om det ville give mening at vente på CES tilbage i januar og det mente de. Så det lå lidt i kortene, at der var noget til os her i foråret.
Af popnizzen
Hm, er godt nok i tvivl her.
Jeg havde svoret at jeg vil vente på at Samsung UE55JS8005 kom ned på de 9k og så vil jeg slå til, men nu friste det at forsøge sig med det her LG EG910V OLED.
Er det pengene værd?
Nogen der har erfaring med fjernsynet?
Ser hovedsagligt sport og streame fra min nas.
Kan det lagde sig gøre at knytte en ekstern HD på fjernsynet og så optage direkte?
Sorry, det har sikkert været vendt en million gange allerede.
Af Mfede
Rasmus Larsen skrev:Vi droppede egentlig både EG910V og EG920V fordi vi forventede, at der kom nye billige her i foråret. Det kommer jo så først til efteråret, så det var nok en fejl set i bakspejlet. Så måske vi skulle tage en af dem ind alligevel. 2016-modellerne kommer vi helt sikkert til at teste :)
Jeg tænkte faktisk på de nye modeller - men det ville da være fedt, hvis I også kigger på EG910 og EG920!
Hvis prisfaldene fortsætter kan en anmeldelse af specielt EG910 være meget interessant læsning for mange herinde, tænker jeg :)
Af popnizzen
På LG EG910V står der følgende på specs:
USB Nej
PVR gennem USB Ja
Har den USB eller ej? :)
Der står også at det kun er FTA kanaler der kan optages. Betyder det så at jeg f.eks. ikke vil kunne optage diverse Formel 1/Fodbold kampe mm. fra f.eks. Tv3Sport1, 6'eren osv?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det kommer an på hvor du får dit signal fra. Hvis det er Yousee og du ikke har "Frit valg" kanaler, så vil du kunne optage alt. Hvis du har kanaler hvor du har brug for et dekoderkort, så er de ikke "FTA" og kan derfor ikke optages.
Af Mfede
teejay skrev:
Mfede skrev:Så nåede EG910V ned på 10K: http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... v-55eg910v
TUSIND TAK til Mfede for dette. Jeg købte i weekenden EG910V for 15.099 i Elgiganten. Efter at have læst dit indlæg, var jeg i dag forbi dem og der var ingen brok - jeg fik 5.100,- tilbage :)

Så igen, tak til både dig og andre der gider at rapportere den slags ind!
Hold da op, det er jeg da glad for at høre!
Kan man gøre det i Elgiganten de første 14 dage eller hvordan?
Af pdj1974
Mfede skrev:Kan man gøre det i Elgiganten de første 14 dage eller hvordan?
Tror de fleste butikker tilbyder det i perioden med returret. Ellers kan man jo bare købe en ny vare til den lave pris, og returnere den igen med bon'en fra den første dyre udgave man købte. Det har jeg gjort et par gange i Bilka, men de kan selvfølgelig kontrollere det på varer med serienummer. Tror derfor bare de har lavet det som en generel service, så man slipper for at (små)lyve overfor dem.
Af Mfede
Også mine tanker, men det er meget rart at høre, hvordan det lige fungerer i praksis :)
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 203