Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

En siddeafstand på 2,5m fra sofaen

Det ville være rart med et drejebeslag, så jeg har mulighed for at se TV'et forfra fra spisestuen, når nu det formentlig bliver et VA-panel.

Personligt bemærker jeg at X85C'eren er temmelig dyb og tung (ikke super lækker i designet) på 65" og overvejer et vægbeslag - ville det blive et problem, tror i?

Fokus på PS4, sport og film!

- Sony X85C 65" (11.999,00 kr. hos Elgiganten lige nu)

- LG 55EG910V 55" (set på tilbud til 11.000,00 kr. hos Elgiganten - kommer nok igen)

- Panasonic 55CXC725

- Samsung UE55JS8505

Hvad ville I vælge i min situation?
Senest rettet af Dureston 15 mar 2016, 14:47, rettet i alt 1 gang.
Sony er også et rigtigt godt tv.. Kostede 17000 for kort tid siden...
Har selv kigget lidt på det og du skulle overveje det alligevel syntes jeg hvis du gerne vil have en stor skærm.. Den har fået top anbefalinger flere steder...
Har selv lige investeret i 65 tommers tv
Havde faktisk først købt LG920 55 tommer..
men byttet til 65- 9505 fra samsung For har længe gerne ville have større end det 55 jeg havde men faldt selvfølgelig for Oled og hvad de kan, men efter at have fået et 65 hjem i stuen ved jeg at jeg valgte rigtigt for størrelsen, om du spiller ps4 som jeg eller ser film så betyder størrelsen bare meget for oplevelsen !!!
Og i dag kan man sagtens side tæt på sit tv.. De er jo 4k så selvom du sidder 2 meter væk bliver man ikke generet af at kunne se pixels som før i tiden da skærmene havde dårligere opløsning
Nipov1 skrev:Glemte helt at tilføje.. Til Sony's 65 ja den er dyb da den er fuld bagbelyst led og ikke kantled... !!
Smid den op på vægen så føler man ikke længere det er slemt efter min mening..
Eftersom jeg planlægger at smide et drejbart beslag på den, så skæmmer den det visuelle - i hvert fald i mit hoved, hvis et TV er knap 8 cm tykt (det er jo tilbage til noget der minder om de første LCD'er der kom på markedet). :D

Jeg tror, stadig at et 65" bliver for voldsomt for vores vedkommende, måske når stuen får en gennemrenovering kan det blive aktuelt.. eller til den tid skal det nok være endnu større...