Har du spørgsmål eller kommentarer til vores anmeldelser, kan du finde en tråd for hvert anmeldt produkt her.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Swingking skrev:Jeg vil jo bare gerne have den så tæt på vægen som overhovedet muligt. Jeg benytter kun hdmi med arc til min forstærker nemlig . Har ikke brug for et optisk lyd kabel..
Der er et forholdsvis stort udvalg i modeller som kun er 1 cm. tykke og som fås til under 200 kr.

Der findes også nogen nedtil en 0,5-0,6 mm tykkelse, men de er altså noget dyrere og jeg tvivler på du overhovedet vil opleve en forskel!
Der findes et hav af dem, men vælg en hvor beslaget hægter fast i væggen øverst. Dvs ikke en af dem hvor den sidder fast midt på. Hullerne i TVet sidder jo på puklen, så tyngdepunktet kommer for langt op hvis du vælger et beslag hvor du fæstner den midt på beslaget.
thg skrev:
Swingking skrev:Jeg vil jo bare gerne have den så tæt på vægen som overhovedet muligt. Jeg benytter kun hdmi med arc til min forstærker nemlig . Har ikke brug for et optisk lyd kabel..
Der er et forholdsvis stort udvalg i modeller som kun er 1 cm. tykke og som fås til under 200 kr.

Der findes også nogen nedtil en 0,5-0,6 mm tykkelse, men de er altså noget dyrere og jeg tvivler på du overhovedet vil opleve en forskel!
Er det optisk kabel stik du snakker om.
Link Tak?
Jeg overvejer at anskaffe 65X8506C men er lidt i tvivl om hvorvidt jeg skal smide lidt ekstra penge for at få et andet TV med local dimming:

I daglig brug bliver vores TV i dag (Pana P42G30) anvendt til flow-tv (DVBC), Netflix via ATV4, streaming fra en NUC med Kodi (720/1080 materiale) og så Xbox One. Det mønster vil nok fortsætte med et nyt TV.

Der er sket en del siden jeg sidst købte TV og selvom jeg har læst en del tests nu er jeg stadig lidt usikker. Jeg vil gerne have en ordentlig billedkvalitet, men er ikke feinschmecker. Et af de punkter jeg ikke rigtig kan finde ud af er om jeg skal gå op i om der er local dimming eller ej?
Local dimming er great - hvis der er zoner nok! Pt. har Samsung den med flest zoner i deres JS9505, men det er stadig ikke nok til at det virkelig rykker. Der er ikke umiddelbart andre modeller med local dimming jeg ville se på alene pga. dén feature. Panasonics C-serie har ikke nok zoner til at dimmingsystemet alene er pengene værd.
Torben, Grung,

tak for hurtigt svar! Indtil jeg andetsteds her på site læste om det kommende tilbud på 65" X85C kredsede jeg om 55" modellen af Sony X85C og det kommende 58" Pana DX700 som begge vist er edge-lit - jeg har desværre ikke set edge-lit og full-panel back-lit side-by-side, så jeg ved ikke hvad forskellen er i oplevelsen (er med på at det også kan laves bedre eller dårligere alt efter producent). Så det eneste der gnaver lige nu er om man skal vente og se om DX700 skulle være bedre, men der er jo desværre ikke tests endnu. Og det er så ikke et Superbright panel. Man bliver skør i hovedet :D
Med fuld tillid til testens konklusion på billedkvalitet, så synes jeg kun det er smart-tv delen, der kan være dealbreaker . Som ikke bruger, er det temmeligt svært at gennemskue hvor meget TV' et reelt er hæmmet af android delen ?
Prisen er efterhånden særdeles attraktiv . .
lennon skrev:Med fuld tillid til testens konklusion på billedkvalitet, så synes jeg kun det er smart-tv delen, der kan være dealbreaker . Som ikke bruger, er det temmeligt svært at gennemskue hvor meget TV' et reelt er hæmmet af android delen ?
Prisen er efterhånden særdeles attraktiv . .
Android tv på Sonyen er det bedste smart tv platform jeg har set so far.
Så det synes jeg bestem ikke du skal lade dig skræmme af.
Hvilket smart tv platform skulle være bedre???
  • 1
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 102