Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Swingking
Avisen gælder fra den 14/3

Tror ikke at det er begrænset antal, da de ikke skriver noget om det i avisen ?

Internetprisen falder til samme pris søndag eller først på Mandag er jeg næsten helt sikker på.

Billede
Af mbm
Swingking skrev:Avisen gælder fra den 14/3

Tror ikke at det er begrænset antal, da de ikke skriver noget om det i avisen ?

Internetprisen falder til samme pris søndag eller først på Mandag er jeg næsten helt sikker på.

Billede
fint tak. bestiller asap.. rart at kunne spare et par tusinde kroner..:)

Dog underligt der står spar 1000 kr.
Det koster kun 13.999 kr nu... så det må da være spar 2.000 kr :)
Af mbm
Swingking skrev:Ja men det er den pris de har haft den til hvor den var billigst nok 2 uger siden ca.

hvilken tv har du da, den dag i dag ?

kan se at vi har skrevet sammen i en LG tråd herinde nemlig ?
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 0&start=80
Yes det er det TV der nu er ved at stå af...

Jeg var ssåååå tæt på at sælge det for 1 måned siden...
Kunne få 4000 kr for det på DBA, men valgte at trække det og vente da jeg egentlig synes billedkvalitetet var mindst på højde med de nye 65" 4K tv jeg havde set..
Af andmm
Hvad vill give den bedste oplevelse på 3,5 m afstand 65" X85 med 4K eller 55” LG 55EG910V OLED med Full HD,sidste var på tilbud til ca. 11k?
Af Mfede
Det er et spørgsmål om personlige præferencer, og hvor heldig man evt. er med X85C-modellen ift. clouding osv.
På den afstand ville jeg nok selv tage X85C.
Af Houdini
Nu har 7005 været på bud 2x til 12999, hvilket jeg venter på kommer til at ske igen.

Ligesom mange andre kan jeg ikke bestemme mig, idet jeg er lidt tilbageholden efter jeg læste den tråd om 8505 på recordere. Design mæssigt er jeg til Sony, og det at den understøtter HDR er også et plus kontra 7005.
Af Swingking
Android TV er lige blevet opdateret den 17 feb. Så nu kan den optage osv. Og sony har også lovet at alle 2015 modellerne vil få den nye opdatering Android TV 6.0

Jeg købet i her fald en det er sikkert.

Hvad er det, der holder dig tilbage med at købe den som du har læst i den tråd hvis jeg må spørge ?
Af Houdini
Swingking skrev:Android TV er lige blevet opdateret den 17 feb. Så nu kan den optage osv. Og sony har også lovet at alle 2015 modellerne vil få den nye opdatering Android TV 6.0
Min bekymring var blot at flere sagde de havde oplevelser af at TV "hængte" i flere minutter, slukkede af sig selv osv. Mistanken var på at Android lavede for meget i baggrunden.

Er også meget tæt på at købe det.
Af Swingking
Okay vi har selv en 43 tommer X85 også fra 2015 i soveværelset der er i hverfal ikke nogle problemer med den overhovedet, den kører samme version af Android TV nemlig
Senest rettet af Swingking 11 mar 2016, 15:02, rettet i alt 1 gang.
Af Houdini
Swingking skrev:Okay vi har selv en 43 tommer X85 i soveværelset der er i hverfal ikke nogle problemer med den overhovedet, den kører samme version af Android TV nemlig
Tror også det bliver det :)

Går ud fra det første der skal gøres før alt andet er opdatering af firmware?
Af Swingking
Ja det var også det første som jeg gjorde ved den vi har i soveværelset. . Og som sagt den har der ikke været nogle problemer med overhovedet. Vær opmærksom på at måske skal den nye opdatering stadigvæk hentes fra Sonys hjemmeside og installeres fra en usb stik.
Af Houdini
Swingking skrev:Ja det var også det første som jeg gjorde ved den vi har i soveværelset. . Og som sagt den har der ikke været nogle problemer med overhovedet. Vær opmærksom på at måske skal den nye opdatering stadigvæk hentes fra Sonys hjemmeside og installeres fra en usb stik.
Skal de tages i rækkefølge eller er alt indeholdende i den seneste?
Af Swingking
Jeg gjorde som sagt dette her ved mit tv.

Ang opdateringen så vil jeg bede dig følge vejledningen nedenfor når denne opdatering Version: PKG3.317 er installeret:

Efter denne opdatering er foretaget bedes i lade tvet stå tændt i minimum 30 min.

Derefter bedes i frakoble alle kabler som er forbundet til tvet ink. antenne stikket samt strøm stikket.
Sådan anbefales tvet at stå i 30 min.

Derefter bedes i tilslutte strømstikket og foretage en fabriksnulstilling.

Tryk Home
Gå ned til Indstillingerne - tryk OK
Gå ud mod højre til den 3. sidste "Lagerplads og reset"
Tryk OK
Vælg nulstilling - Tryk ok
Og vælg nulstil alt.

På denne måde sikre man sig at den tidligere version af software er fjernet helt.