Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af gdane81
#228139
Hej,

Er der nogen her som har yousee internet og Unblock US? Jeg har hørt at Unblock US har problemer med nogen internetudbydere, og da jeg kommer til at skifte fra fullrate til yousee ( intenneforening tilbud) senere på året, er jeg meget intreseret i at høre om erfaringer fra andre brugere, med netop Yousee og Unblock US.

Mvh Patrick.
Af sokken
#228155
Efter Netflix er begyndt at blokere har jeg en del problemer med us unblock. Næsten dagligt skal jeg ind på deres hjemmeside og opdatere så jeg vil snart prøve noget andet. Jeg har yousee og inden Netflix blokerede kørte det uden problemer
Af orm08
#228171
Jeg har YouSee bredbånd og bruger unblock-us, og har haft det i årevis uden problemer.

Netflix blokeringen har kun givet få isolerede udfald - jeg har ikke ændret DNS.

Vi ser kun US Netflix via AppleTV, og ikke via computer eller tablet
Af KBW
#228681
Rasmus Larsen skrev:Jeg havde lidt knas med Unotelly, som jeg bruger, de første dage efter Netflix begyndte at blokere. Jeg ændrede til en af deres andre DNS-servere og har sidenhen ikke haft problemer overhovedet.
Rasmus, hvilken bruger du, jeg har også Unotelly og kan nu kun komme på den danske Netflix?

Skal man skifte begge DNS-servere?