Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af KimKaos
Mit nye Samsung 8005's fjernbetjening æder batterier som en sindssyg.

Måske er det nogle skodbatterier (Phillips på tilbud i Elgiganten) eller så er det min remote.

Er der andre der oplever at deres remote er ekstraordinær forslugen?
Af Hilfiger
KimKaos skrev:Mit nye Samsung 8005's fjernbetjening æder batterier som en sindssyg.

Måske er det nogle skodbatterier (Phillips på tilbud i Elgiganten) eller så er det min remote.

Er der andre der oplever at deres remote er ekstraordinær forslugen?
Er det den alm eller smart remoten ?
Af npchristiansen
Jeg giver KimKaos ret. Den almindelige remoter er ikke for god. Har jeg lige skiftet for 2 gang i forgårs det svarer til 1 sæt batterier pr1,5 måned. Pointeren kører stadig efter 1 skift. ok det er batterier fra Harald Nyborg de brune så det er vel ok.
Det er smart ved pointer-remoteren den viser batterimangel på tv.
Gå om i emnet "Apps til JU7005?" debat her i forum. Der har jeg skrevet om en remooter app Den hedder "TV (2015 Samsung) remote")
Brugeravatar
Af KimKaos
Jeg har skam dl. den remote app. det er bare så møg besværligt at skulle tænde for sin tablet for at skifte kanal.

Men det er også surt at ens batterier kun holder 5-6 uger.

Genopladelige batterier er altid en option og det vil nok spare penge i det lange løb - men omvendt så er det dårligt ingeniør arbejde at designe en remote der suger strøm som en sindssyg.

Jeg vil finde en billig på Samsung Kina-kopi på ebay og teste den og se om den kan gøre det bedre og så ellers kontakte Samsung og se om de vil sende en ny remote.
Brugeravatar
Af KimKaos
Update - fik lige en snak med Chris fra Samsung support - meget flink mand - En ny remote er på vej.

Så må vi om den er bedre.