Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Sønnike købte ovenstående TV i går og aftenen gik med at installere og opgradere TV'et (sidstnævnte til eneste firmware).

Jeg er dog overrasket over hvor mange fejl og mangler der er i softwaren, indtil videre har vi fundet:
  • PVR fungerer endnu ikke
    Kanalliste "blinker", dvs. popper op to gange
    Video via DLNA crasher/fejler ofte
    Ofte vises digital TV kanal og film via DLNA overlappet
    Navigation rundt i TV'ets menu'er fejler nogle gange
Er det "blot" at henholde sig til reklamationsretten hvis Sony ikke retter disse indenfor en rimelig tid, eller bør vi bede Elgiganten om at notere dette på notaen, så vi kan bede om pengene retur på et tidspunkt?

Jeg skal dog lige sige at jeg er mangeårig Samsung ejer, så jeg er i dén grad vant til dårlig software på vores TV. Købet har dog taget en større luns af knægtens økonomi end de TV vi selv har købt, så det skulle jo gerne fungere hurtigst muligt.
Jeg er normalt rigtig glad ved Sony, og også de Sony tv jeg har haft.. Men det er simpelthen så skuffende med Android, her et år efter de begyndte at smide dem over disken, står problemerne stadig tårnhøje... Det er virkelig et no go..

Har i købt det tv over nettet, så brug returret ellers.. I har 14 dage til at sende tv'et tilbage
Jeg havde klart valgt det her, jeg mangler et tv til soveværelset, og for bliver det nok det her.. Det har et virkelig stærkt billede til den pris.. Jeg ville ikke vælge noget fra Samsungs 5'er serie, de er for dårlige på billedfronten synes jeg.. 6'er serien er tilgængæld et virkelig godt value for Money tv.

http://www.pricerunner.dk/pl/2-3062092/ ... ign-Priser
Hvordan er billedet ellers på det Sony? er det godt sidder selv og virkelig overvejer det, er ret ligeglad med TV OS og systemer, da jeg har et Nvidia TV som virker fantastisk, til alt hvad jeg bruger tv'et til.
Sandus skrev:hm de har Samsung JU6475 til 5000kr fra imorgen, tror jeg tager det istedet, på grund VA panelet, og input lag
Det kiggede vi også på ifm. Sony'et. Sønnike var dog ikke helt tilfreds med TV'et udseende som han synes var mere "plastikagtigt".. Måske ombestemmer han sig, hvis Sony'et ikke kommer ovenpå.
Ja der er jeg enig, Sony's design på tv'et virker ret lækkert, Samsung syntes jeg er meget glade for plastik ;/ men er jeg ikke så ops på så længe billedet er godt, sådan set det eneste jeg er efter i et TV.