Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle,

Jeg er et par gange stødt på henskudte kommentarer om, at visse TV er særligt billige i Tyskland. Er der nogen der har erfaring med dette?

Sagen er at jeg er flyttet til Stuttgart og skal købe et TV til min lejlighed. I Danmark har jeg et Panasonic TX-48AS640, som jeg er virkelig glad for og jeg forestiller mig at mit nye TV skal være i samme kvalitet/prisklasse. Jeg er dog åben for et lidt dyrere TV, hvis der skulle være meget at spare i forhold til Danmark.

TV'et skal primært bruges til Playstation 4, streaming af fodbold og streaming af serier og film.

Nogen gode bud?

Jeg ved ikke specielt meget om TV, så mit umiddelbare approach var at tage det bedst ratede på Amazon, som matchede mine priskrav. Men jeg lytter meget gerne til råd herinde, det tidligere har været meget hjælpsomt.
Hvorfor vil du af med dit tv, det er et glimrende tv billedmæssigt ?

Hvis det er for at du vil lade dit Pana tv blive i dk, kunne det måske være en god ide at finde et tv i Tyskland, måske du skal være opmærksom på at tunerne også kan bruges i Dk, hvis du skal have det med tilbage igen.. Evt se på tilbud i

Hvor stort skal det være? Hvad budget ca.. Er det vigtig med UHD?
Ja, mit dejlige Panasonic bliver i min lejlighed i Danmark.

Det er netop modelnavnene der gør det uigennemskueligt for mig.

Størrelsen er jeg ikke låst fast på men mit 48" virker passende.

Det ser ud til der mangler noget tekst i din besked Gandalf. Hvor skal jeg se efter tilbud?